![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Tack så mycket, nej Regina Baltica är ingen skönhet precis, men jag hade som policy att lägga ut alla färjebilder från igår så den hängde med.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Ja hennes färger är fina, men åka med henne skulle jag inte göra frivilligt, jag skulle åka med Victoria I Viking Cinderellas Tvilling, hon är så lik i utseendet fast en del mindre. Mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Bilden på Silja Europa är nog favoriten, Synd bara att den är riktigt tråkig att åka med.
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Riktig fräna(osäker på stavningen) bilder på riktigt snygga båtar.
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Tack så mycket för det, men säger du det, är Europa tråkig att åka med, men inte tråkigare än Amorella får man väl hoppas.
Mvh Johnny Nilsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
trevliga motiv
![]() skulle dock ge en hint om att köpa ett Polarisationfilter till dina objektiv, det ger en hel del förbättring på dina bilder exempel vad det blir för skillnad: Utan filter ![]() med filter ![]() en ganska kraftig skillnad i bilden för en sån skillnad i hur bilden blir, dock, dock suger den lite ljus ifrån objektivet så man får vara uppmärksam på slutar tiderna, men det ska väl inte vara nått problem om man ändå har en systemkamera eller!!?? |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|