![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]() Citat:
Fungera problemfritt, menar du då i surveyor eller är prestandan även bättre i driver (om man jämför med chunky mesh)? Kan verkligen Auran ha lyckats? Nästan så man blir sugen igen om Tomas fina spår går smärtfritt att bygga med och även lite äldre datorer klarar dem ![]()
![]() |
![]() |
#2 | |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() Citat:
Jag har bara provat i surveyor, och där beter dom sig precis som alla andra spår. Problemet jag hade förut var ju att dom knappt gick att lägga ut eftersom fps:en droppade till 1-2 fps så fort man började dra ut dom. mvh .... Mats
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Kan verkligen Auran ha lyckats? Nästan så man blir sugen igen om Tomas fina spår går smärtfritt att bygga med och även lite äldre datorer klarar dem
![]() Det skulle vara kul om du börjar trainza igen! Kollade alltid dina innovationer och tips tidigare och hade stor hjälp av det i det egna byggandet. Själv ligger jag lågt sommartid men tänker aktivera mig när höstmörkret är över oss igen. SP 1 har i alla fall för mig varit ett lyft. Mvh, Håkan |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|