![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() Har fått lust att bygga lite i RE. Så jag bygger nu på en mellanversion (v.2.5) innan den "riktiga" v.3 kommer. Det blir nya spår från Övre Munksäter. Spåret går vidare upp genom storskogen, passerar en del vattendrag och slutar vid en ny ort. Det blir massor med nya objekt. Hastigheten (sth) kommer att höjas till 200 på en del ställen. Inga mer "kör 40". ![]() Här är några bilder från "nya" Skivhaga. ![]() ![]() ![]() ![]() Hawk ![]() |
![]() |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Trainz Downloader Pro, nytt version | jelte | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2004-06-06 17:13 |
Vilken version av TRS har ni? | Dson | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2004-02-29 21:39 |
Hur ser jag vilken version jag har? | andreasrosen | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2003-12-30 08:46 |
X2000 (Chinese version) for download | tang | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 17 | 2003-01-01 21:24 |
Ue 995 Version 2... | Joel | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-06-18 20:01 |