![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1486 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2003
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1487 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Men jag tycker det är jobbigt att man ska behöva byta kamera för att starta tåget. Det var därför jag frågade om man kunde göra så att man kunde göra så att man kunde se nyckeln i kamera ett. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1488 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
Tagga ner istället annars kanske du kommer betraktas som en sur gubbe... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1489 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Och jag tycker att det är mycket pillrande innan man får kamerorna att peka dit man vill, det är ett större problem än att hoppa mellan kamerorna när dom väl är inställda så som man vill ha dom. Och jag tycker fortfarande att handhavandefrågor kring TRS inte hör hemma i den här tråden. //Lars S Senast redigerad av UP6936 den 2009-04-04 klockan 14:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1490 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Det går att förmedla saker å ting på ett lugnt å metodiskt sätt.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1491 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1492 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Nu har jag sökt igenom denna tråd samt Svoyager hemsida flera gånger utan att hitta någonting.
Hur får man utropen att fungera? Dvs t.ex. "Nästa, Hornstull". |
![]() |
![]() |
![]() |
#1493 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Därför finner man inget annat val än att ställa en fråga som dock kan ha ställts tidigare. Personen ifråga kan ha missat detta så behöver man inte dela ut en käftsmäll utan kan vara respektfull mot de nya istället och upplysa dem var de hittar svaret. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1494 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Du har helt rätt i det du säger och jag är nu helt nertaggad. //Lars S |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1495 | |
Medlem
|
![]() Citat:
//Lars S |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1496 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
|
![]()
Hur går det med arbetet (Tåget)? Har du kommit långt eller har du mycket att göra (i det riktiga världen)?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1497 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
båda. Hytten är gjort, har bara att fixa några saker på ab och m delar men nästan allt är gjort.
Det också finns mycket att göra på jobbet på dem senaste veckor och det är "exhausting" så när jag kommer hem är jag tråkigt och arbetet på c20 blir inte ett prioritet. I alla fall, TS2009 har fortfarande mycket buggar (en av dem gör att tåget ser helt inte bra i hytten), så när det ska vara ut från beta ska jag vara klart med C20. Jag också ska vara på semester om 2 veckor då ska jag ha mycket tid för att "finish" arbetet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1498 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1499 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
lite bättre än några bilder. Vad om en test version idag/imorgon? ;-). Jag är på min semester för 2 1/2 veckor nu (har 1 1/2 kvar) så jag slutar v1.5.
Jag hade hoppat att auran skulla ha fixat ts2009 men det tar för mycket tid. Buggen jag talade om några månader senare fortfarande finns.... Spelar ignen roll, jag ska släppa det senaste versionen ialla fall och kanske ska allt vara fixat med sp2 utan att jag behöver att släppa en ny version. Note that I havnt tested this on earlyer version of TRS, I only tested in TS2009 and i may fear that it will be only compatible with TS2009. I'll start with making it working good in 2009 and then maybe see what i can do with earlyer version. Beta test version coming tnight or tmorrow, feedback would be appreciated! mvh SV Senast redigerad av SVoyager den 2009-05-23 klockan 21:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1500 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |