![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1546 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1547 | |
Tidigare Ruben
|
![]()
Ursprungligen postat av Bombardier Train:
Citat:
![]() Senast redigerad av Bombardier Train den 2009-06-18 klockan 11:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1548 |
Tidigare Ruben
|
![]()
La in uppdateringen v. 10, men när jag hade installerat den så syns den inte. Varför? Är det någon fil som man behöver ändra eller ta bort innan man lägger in den? Behöver man ha alla uppdateringar som finns innan, eller kan man hoppa upp från v. 1.4 till v. 10?
Har en annan fråga också: Var finns stationerna Hornstull och Mariatorget att ladda ner? Är de som gör glapen som jag nämnde tidigare. Tack på förhand! ![]() Senast redigerad av Bombardier Train den 2009-06-22 klockan 15:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1549 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
v.10 !??
vi är på beta v1.56a. ---------- lite nånting som handlar inte om tåg men ialla fall: Jag upgraderar lägenhet ;-). nu: http://www.headwayltee.com/hea12.html om 3 dagar ska det vara: http://www.domainedebrugnon.com/VisiteVirtuelle.html det kostar mycket mer but its worth it! can't wait!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1550 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Okej, och var kan man ladda ner den? Hittade iaf v. 10 på Trainz-forumet.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1551 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Hej! Jag upptäckte en konstig sak ikväll när jag körde ett 3-vagnars C20 mellan Fruängen och Ropsten (Jag använder V1.4 av C20 i TRS 2006 UTAN SP1 i Windows Vista Home Premium SP2. Nu ni som klagar på att ni aldrig får veta vilka versioner man har när man ber om hjälp...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#1552 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]() Citat:
du jag kan inte gå in där funkar inte kanske fel länk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1553 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
|
![]()
Svar Till: tågfreak 96
Hejsan! När du öppnar den där länken och får detta som svar: Citat:
Eller om det står något annat, som till exempel "Page not found" eller "Page doesn't exit" då betyder det att den där länken/Sidan inte finns längre. Fråga Till: Svoyager Hejsan! Vill inte störa, men bara undrar hur det går med bygged? Kommer den något mer av tåget (C20)? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1554 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Istället har jag börjat nånting nytt. Det är tyvärr inte nån svensk tåg men nån tunneltåg som låter vara intressant att göra. Ett fransk MI2N Altéo. Snygg tåg. Jag ska snart uppdatera min websidan med nya information om denna projekt. När TS2009 ska blir SP2 ska jag släppa det senaste C20 version och det ska vara slut versionen. Kanske nån svensk tåg igen efter denna projekt (MI2N är lättare än C20 att bygga för jag har mer erfarenhet med 3d, så allt blir mycket snabbare.) Cheers! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1555 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2007
|
![]()
Kommer det nya tåget som du kommer att göra vara gratis?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1556 |
Medlem
|
![]()
allt ska vara gratis. Jag ska aldrig göra payware. Bara donationware, men allt är gratis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1557 | |
Tidigare Ruben
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1558 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Eller en snygg Rc6-hytt? Nej, jag ska inte tjata, självklart väljer du själv!
![]()
![]() |
#1559 |
Medlem
|
![]()
en X60 var nånting jag ville göra och jag tror att jag ska göra den i framtiden.
Men X60:n är mycket svårt att göra. Evrything is round on that train, round = lots of polygons = lots of work. The MI2N is a bit more squary so that makes it easyer to build |
![]() |
![]() |
![]() |
#1560 |
Medlem
|
![]()
Jag pratade om hur SP2 tog lång tid. Den är äntligen slut idag (någon hörde mig lol). Jag provar den ikväll
Senast redigerad av SVoyager den 2009-09-01 klockan 03:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|