![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#196 | |
Medlem
Reg.datum: Dec 2015
|
![]() Citat:
![]()
Glad 19 åring med mycket energi som älskar att bygga modeller och fota ![]() ![]() Hjälper även Arvid (Germundal) med sin rutt! Project Södra stambanan Bygger och försöker importera X61 till Railworks! X61-Tråden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
newS är ju tysk. Spår, byggnader, signaler, cross och skyltar. Är det fel på dem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jag förstår inte vad det betyder: 22: 38H CET (21: 38H UTC) Ni kan läsa här: https://forums.dovetailgames.com/thr...rashing.20046/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
Signaturen BRD ville tala om för trådskaparen John Murphy att DTG verkade ha fixat problemen med minnescrash i 64-bitsversionen vid detta klockslag den 9 jan 2020, om jag förstått det rätt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
![]()
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2020-11-04 klockan 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#201 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2016
|
![]()
Helt ny på denna simulatorn då jag spelat trainz det sista!
Installerat "Svensk Testbana" och allt annat på banbyggarna men ser ut o saknas texturer i spelet samt kan endast köra med Ma! Annars krashar det och får samma error som Totte. Tacksam för svar, har TS2021
![]() |
#202 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Du kanske saknar Terrain textur av newS senaste. http://www.klemund.de/RailSimulator/downloads.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#204 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Har du rensat kakor?
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2021-01-06 klockan 13:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Medlem
|
![]()
Har lästigenom och installerat allt!
Rensat cashe minnet När jag ska hoppa in i Rc så krashar det med Memory error Ma o T44 fungerar fint!
![]() |
#206 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hoppa in i Rc:n och kraschar. I vilken rutt kör du?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Medlem
|
![]()
prova med denna guide: http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=35264
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Medlem
|
![]()
Nu fungerar alla loken! Men landskapet är sig likt!
Körde Svenebanan
![]() |
#209 |
Hedersmedlem
|
![]()
https://www.dropbox.com/scl/fi/kj9v7...fplr09pu9&dl=0
![]() Framrutan randiga och prickiga på Da och Rc. De andra lok och motorvagnståg är helt klara rutor. Vad är fel på Da och Rc?
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2024-02-26 klockan 14:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Så här ser mina rutor i Rc-loken ut: https://privat.bahnhof.se/wb792290/Screenshot_Rc.jpg
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|