![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#196 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Okej Pierre, det var ju synd. Då får jag fråga om någon annan, gärna någorlunda insatt, kan tänka sig att betatesta spårvagnarna? Skriv ett inlägg i så fall...
![]() / Joel |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Så länge kan jag passa på att visa två bilder på hur vagnarna ser ut just nu. Bildkvaliteten är inte den bästa, men jag hoppas att dom duger i alla fall. ![]() ![]() ![]() Glöm nu inte bort att det vore bra med en betatestare! / Joel |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Hej Joel
![]() Jösses,den är underbar,förtjusande..... ![]() ![]() Grattis Joel bra jobbat,fin färgnyans på spårvagnen. Hej Pierre ![]() Grattis till dig också.Lycka till med dina ruttbyggen. Mvh.bengt |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Väldigt snygga!
Så där skulle dom sett ut i Stockholm.... Du har inte funderat på inredningen? Kanske ljusgröna säten?????? ![]() http://web.telia.com/~u60000256/index.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Medlem
|
![]()
Hej Pierre!
Det är ju otroligt synd att du inte kan betatesta dem, för jag märker ju redan nu att du är perfekt för det jobbet. ![]() ![]() Annars tycker jag nu att jag har gjort det mesta på spårvagnen färdigt, och därför vill jag ha någon som testar spårvagnen så jag får höra någon annans åsikt. Om personen i fråga har MSN Messenger, så är det bara bra, eftersom det då är lätt att skicka filer till varandra. Hoppas att någon kan tänka sig att ställa upp, det blir ju inget avancerat projekt, utan jag skulle bara vilja att någon annan bedömer... / Joel |
![]() |
![]() |
![]() |
#201 |
Senior Member
Reg.datum: Dec 2003
|
![]()
Om ingen annan ställer upp så kan jag tänka mig att ta några varv runt Solbergas nät med A32:an
![]() Spårvagns och T-bane-tok ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Medlem
|
![]()
Hej Björne!
Kul att du vill hjälpa till. ![]() / Joel |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Som jag skrev i mitt förra inlägg, så håller jag nu på med spårvagnens finslipningar. Den största förändringen hitills är att jag tagit mig friheten att måla om taket. ![]() Förut såg taket ut så här... ![]() ..men har du målats om till en gråare nyans. Det jag funderade på var om A32:an verkligen har gråblått tak, och inte en grå nyans istället. Säg gärna vad ni tycker! ![]() / Joel |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Det blev skitsnyggt, helt perfekt.
Erik Götborg, VD för RTS Trafik GYLLENE REGELN; Så som du vill bli behandlad, skall du också behandla dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Klart bättre med den gråa än grå-blå
![]() //Basse ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Tycker att det varit väldigt tyst i denna tråd på sistone, så jag tänkte ge er den senaste informationen om A32 SL. Vagnen betatestas just nu av Json, och så vitt jag vet så börjar testningen så smått gå in i ett slutskede. Hur som helst, så ser vagnen ut såhär just nu: ![]() Som ni kan se så är fronten förändrad, även taket har fått bli i lite ljusare grå toning. Annars har det inte hänt så mycket... / Joel |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Guest
|
![]()
En liten undran bara, har han tagit texturen från ett känd läskburk (7-up)???? Blev törstig när jag såg lackeringen[
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Medlem
|
![]()
Hehe, inspirationen kommer faktiskt inte från 7-Up läsken.
![]() ![]() / Joel |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Medlem
|
![]()
Hej igen!
Det var ett bra tag sedan det skrevs i den här tråden, men nu har i alla fall jag något att skriva om. ![]() Ska jag lägga upp tåget så skulle jag behöva veta hur jag kan kontakta han som gjort tågsättet. Det står nämligen ingen e-post adress i tågets readme-fil. Så finns det någon som vet, kanske du Pierre, eftersom du själv har gjort en ommålning utav tåget? / Joel |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Självklart är man intresserad av en så snygg spårvagn!
Gjorde du nått åt inredningen? Det var länge sen jag hade kontakt med byggaren, men jag har för mig att jag mailade denna sida: http://v078073.dd2334.kasserver.com/...path=start.php och frågade. Skicka med en bild på ommålningen, det gjorde jag! Det var från den sidan jag laddade ner spårvagnen. Spårvagnen heter i orginal: K4000 Om du inte får nått svar (inom rimlig tid), tycker jag du skriver i readme att du ville, men kunde inte fråga byggaren.... ![]() http://web.telia.com/~u60000256/index.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Lokaltrafik i Düsseldorf? | Erik Götborg | Virtuella Tågbolag | 2 | 2004-06-14 23:01 |
Lokaltrafik numera modererad | Fredrik | Lokaltrafik | 4 | 2003-06-19 10:09 |
Aktiviteter på Suköping Lokaltrafik | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2002-12-12 23:24 |
Upplands lokaltrafik X10 | Burge | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 6 | 2002-07-17 16:54 |
SL, Sackholms Lokaltrafik uppdaterad! | SoftOrre | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 11 | 2002-05-25 14:59 |