![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#226 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
underbart fint, finns inte annat att säga!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Oj, riktigt fint. Grafikortet för verkligen sitt jobb
![]() Är det tänkt att plattformen ska vara till för lokaltåg som stannar ibland med resenärer till marknaden, eller bor det några där? I så fall skulle det vara fint med ett litet område med ett tiotal hus kanske? ![]() Superfint arbete du gör! Borde finnas en fangrupp för din rutt på FB ![]()
![]() |
#228 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Tack båda två
![]() @Erik.H Alla passerande tåg (förutom ev. snabbtåg) stannar på Duvnäst. Precis som du säger är det tänkt ett litet område (liknande Grevsta) med 10-15 hus med året om boende ![]()
![]() |
#229 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Som jag sagt tidigare kommer V 2.0 släppas med ett gäng färdiga scenarion.
Det nya verktyget i RW gör att man kan kontrollera alla tåg från en meny vilket gör det mycket smidigare att göra scenarion. Dock är det så när man kör EMU 6111 att dörrarna inte går att öppna, men man får låtsas ![]() Men det kommer vara några scenarion med lite speciella händelser och några där allt flyter på. Dock får föraren inte reda på vad som händer innan spelets start utan under körningen ![]()
![]() |
#230 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Kommer du ha med pendeltåget Class 380 i något/några scenario (n)?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#232 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
En annan hoppas på lite scenarios med museitåg...
![]() |
#233 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Det kan du räkna med
![]()
![]() |
#234 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Taget ur Nordstansposten 22 februari 2010
En omdiskuterad kyrka Duvnäst kyrka har varit väldigt omdiskuterad eftersom den ligger så väldigt nära Bergslagsbanan. Det är oklart varför kyrkan som byggdes 1985 placerades så väldigt nära tågspåren. Men det är först nu på senare tid som det kommit in klagomål på att kyrkan och kyrkogården ligger för nära spåren. Släktingar till döda som är begravda på kyrkogården hävdar att de döda inte får ro när det dundrar förbi tåg upp till sex gånger i timmen. Enligt John Person som är släkting till en kvinna som ligger begravd på kyrkogården så har kvinnan klagat på att det är mycket oväsen när John har besökt hennes grav. Duvnäst kommun håller på att utreda problemen med tågens muller. "Det är fruktansvärt att de döda inte ska få sin vila" tycker John. Jonna Dahl, NSP ![]() Duvnäst Kyrka
![]() |
#235 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Fin bild! Egentligen en jäkligt ful kyrka, men den passar bra där...
![]() |
#236 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
både kyrkan och kyrkogården är otroligt fina ![]()
![]() |
![]() |
#237 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2007
|
![]()
very realistic photo
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Thank you
![]() Ja, nu närmar vi oss final destination ![]() Jag håller just nu på att bygga på Skavtorp som blir en lite större stad (liknande Erikstad). Dock är det mycket kvar att göra på rutten innan släpp. Men jag kan sätta ett preliminärt releasedatum den 21 april 2010 (min födelsedag ![]() ![]()
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! Senast redigerad av Micke.L den 2010-02-23 klockan 14:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
![]() |
#240 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2007
|
![]()
Går ju inte att säga mycket mer än att det är supersnyggt!
Men jag tänkte på en liten detalj. I slutet av filmen ser man en vägkorsning. Där har du satt både ett STOP-märke och en väjningsplikt, finns det verkligen såna dubbelkorsningar? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|