![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#256 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hytten ser väldigt bra ut. Bra med nattversion också!
Jag ser helst att du bara zippar hytten. Enklast och man vet vad man installerar och vart det hamnar...
![]() |
#257 | |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]() Citat:
Det är inte jag som packar den för det kunde jag inte så jag har skickat iväg dom. Det blir en install fil som själv hittar msts. Oavsett vart den finns på datorn. Nja, jag är klar med den första mer eller mindre ordentliga hytten som jag gjort. Jag ska skicka den till banbyggarna snart så. TW Bild.1 Rc5 dag Bild.2 Rc5 natt Bild.3 Rc6 dag Bild.4 Rc6 natt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Medlem
|
![]()
Om det är folk som vill ha den zippad så kan ni höra av er till mig när det är släppt så löser jag det.
Tyckte det vore lättare för ovana att ha den som Exe... Men för er som vill ha zip kontaktar mig när den släpps så löser jag det åt er. Går ju att lägga upp som bägge delar.
MVH, Mikael Webbmaster på Banbyggarna.se Vill Ni se fler järnvägsbilder, besök gärna min sida - där Ni även kan läsa om min MJ-samling och se tågfilmer. En del av Teamet som bygger Stockholmsrutten. ![]() ![]() http://www.micke-andersson.se http://www.banbyggarna.se http://mikaelsgallery.fotopic.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Lokis: Har du fått iväg hytterna?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
Banbyggarna har inte någon principiell inställning om en fil ska vara en zip eller exe-fil, det avgör alltid upphovsmannen. Vilket som är att föredra är en fråga som starkt varierar, beroende vem man frågar. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#261 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Idag har jag skickat hytterna till banbyggarna. Så dom finns nog för nedladdning under veckan. Ja jo det har tagit lite tid men det var första gången som jag gjorde något så ni kan nog ha lite överseende med tiden. Men men hytterna är nu skickade. TW P.S. Så Mazz tillhör banbyggarna nu ?! där ser man. Då kanske man kan hoppas på att din linje börjar bli färdig? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Vad vill du ha där?, i verkligheten är det tomt. ¨Brukar sitta någon kläma för papper där" TW |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Medlem
|
![]()
det är lite problem med hytten och exe.filen som den är i.
Jag själv är helt nollställd med hur man gör alias filer och hur man packar i install filer. Nu är det så att det är ett antal personer som har varit med och gjort hytten, och en del vill ha den i exe.format, inte zip. Senare så verkar den som har gjort alias filerna lagt dom i en mapp och den som packade la väl in dom ja vad jag förstår blandat. Nu är det Alex som får packa om allt. Sedan får banbyggarna tillbaks hytten. Och då sak väl allt fungera. får be så mycket om ursäkt för det här, mer eller mindre spektakel som det verka ha blivit. TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jaha ja mina herrar här diskuterar vi... Du sparkfot du menade biträdesplatsen alltså höger vyn i simulatorn. Jag tog det som högerkanten på panelen/förarbordet. Om någon undrar vad det var för pappersklämma jag skrev om en bit upp här. Om man menar höger, alltså vy höger, skriv inte höger på panelen eller liknade utan höger VY. OK! TW |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |