![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#256 |
Senior Member
|
![]()
Planet en B727-200 SAS har inte haft nån CARGO 727.
M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]() Citat:
![]() Roger |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2002
|
![]()
Så här ett år efter denna tråden startade tyckte jag det vore på sin plats med lite bilder på ännu en fin fågel.
Håll tillgodo ![]() /Bowmore ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej!
En msfs fråga från en hobby flygare på lågnivå! ![]() Jag flyger ofta med småplan(även lite större saker) och när jag flyger exempelvis med bae146'an eller ett originalplan(kvittar) så är det väl en 50% chans att spelet när man kommit i närheten av flygplatsen man ska landa på(kan vara moddad eller original här med) så blir skärmen svart och spelet hänger sig![8] Lite rörig beskrivning, hoppas någon kan tyda den åtminstone! ![]() Ska installera 9,1 patchen för att se om det hjälper, när jag får tid för det! Vet någon vad det beror på så vore svaret tacksamt MVH: Olaf "vr98olli" Lindström ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2002
|
![]()
Hej,
FAQ på följande länk tipsar om att 90% av fallen när MSFS "krachar" är det grafikdrivisarna som behöver ses över. http://www.flightsim.com/cgi/kds?$=main/forum.htm Mvh Bowmore |
![]() |
![]() |
![]() |
#261 |
Senior Member
|
![]() Citat:
![]() http://www.swedishtrain.tk |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Hedersmedlem
|
![]() Laddar upp några nya bilder, först en bild på SGA:s MD90 i SAS-målning ![]() Sedan några bilder på Erick Cantus underbara Boeing 727-200 i TNT-målning ![]() ![]() ![]() Varifrån B727-200:an lyfter ifrån ser väl alla? ![]() Roger |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Senior Member
|
![]()
Fin fina bilder Rojje så du flyger också med 727
![]() Jo ra de är Arlanda (ESSA) som du lyfter ifrån ![]() ![]() M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Hedersmedlem
|
![]() Nicke_123:Tidpunkten ger inte så mycket trafik, men alla bilder utom den första är tagna via replay och då försvinner ju tyvärr alla andra plan. På sista bilden syns det fler plan dock inga som taxar. Har mina AI-plan satta till 55%, kanske är lite lite, men annars får jag vissa tider otroliga köer ut till startbanan då det kan vara 7-8 plan före mitt. ![]() Roger |
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Senior Member
|
![]()
Mycket snyggt Rojje! Var laddar du ner dom flygplanen? Och framförallt, var laddar du ner flygplatsen?
![]() http://www.swedishtrain.tk |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
Här finns planen plus mycke mycke annat http://www.avsim.com/ sök på " B727 " eller " Erick Cantus " ![]() Flygplatsen är dock payware men finns att köpa här http://www.swedflight.com/ Nicke! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Senior Member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Hedersmedlem
|
![]() Förlåt, men här kommer nya bilder på en gammal klassiker, Brittish Airways Vickers Super VC10. Caravelle-klubben på Arlanda hade bjudit in ett gäng engelska likasinnade för en tur med deras Super VC10 runt Arlanda och Ålands hav t.o.r. ![]() Roger |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Medlem
|
![]()
Hej!!Jag bara undrade om man kan ha helikoptrar som ai eller vad det nu heter och i så fall hur gör man??För det skulle va kul o se en helikopter flyga utan att man själv kör .
MVH Martin |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Kanonfina bilder ni laddar upp här. jag blev sugen på att flyga igen. Nu har jag ett problem som jag gärna skulle vilja ha hjälp med.... Jo, när jag skall ställa höjden (alltitude autopilot) så funkar det endast om man skall öka höjden, ej minska. Då menar jag när man kör med musen. Hur fixar man till detta? Kan tillägga att jag kör med FS 2002. Finns det något kommando eller inställning hur man fixar detta? MVH Kenneth MFF SM-Guld 2005! |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
FS2004 och addon FSMetar (bilder) | Rojje | Off-topic | 11 | 2005-02-22 15:09 |
Lite nya bilder från L-S | Balder | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2005-02-19 19:20 |
Lite blandade bilder med nya kameran... | Olaf Lindström | Off-topic | 1 | 2005-01-29 19:21 |
Funderingar kring ruttbygge och lite bilder | Daniel R | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2003-07-26 09:58 |
Lite Bilder på X1! | Dson | Off-topic | 1 | 2003-04-23 20:47 |