![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Måste bara säga att TRS06 är verkligen en förbättring
jämfört med TRS04. Jag började bygga lite igen... Några Bilder... TW "Blev ganska bra efter ungefär 1 -1,5 timmes Jobb." Senast redigerad av Lokförarn den 2006-01-27 klockan 20:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Jo, bygger igen...
Fråga, är stationerna rätt denna gång? (plattformarna vid spåren) Bild 1,2 Bild.1 Del (2) stad, station Bild.2 Del (2) stad, station Bild.3 Del (1) industriområde TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Byggt mer av staden stationen....
Bild.1 Baseboard 1, Industriområde i stort sett klart. Bild.2 Baseboard 1, Industriområde Bild.3 Baseboard 2, Stad/Station TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hej, jo efter ca 6 dagar och ca; ja säg 17 - 20 timmars
jobb så börjar det att se rätt bra ut. Så här långt så är det bara 3 basebord som är gjorda. Målning, miljö är inte klar, Bild.1 Basebord 2, Stationen, påbörjad del av staden. Bild.2 -ll- , Stationen, 50% klar del av staden. Bild.3 -ll- TW |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Jättesnyggt
![]() Hoppas bygget fortsätter gå så bra som det verkar gått hittills ![]() MVH Kristian. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Väldigt snyggt Lokförarn
![]()
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Ja, tack ska jag väl säga, kul att se att intresse finns.
här kommer lite bilder, så långt är det runt 3, basebord;s. [ca 2 mil] TW Bild.1 Stad klar. (90%) Bild.2 Stad klar. (90%) Bild.3 Stad klar. (90%) Bild.4 Stad klar. (90%) Station (50%) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Jo, nu ska herr undertecknad (jag) ta och förklara lite.
En del som vet hur jag bygger/har byggt undrade lite? 2 mil tre Basebords ? ... Jo, bra fråga, Om man tar det rätt så ... Linjen är på ca 2 mil drygt och vad gäller dessa tre Basebords nu fyra så är det hur många som är klara. Ja där det finns hus, mark texturen, träd, mm. Det andra är bara spår och inget mer. Fick 2 mail så jag, ja ja tänker rätt men skriver nja.. hälften... ?! TW Bild.1 Ut från staden. Bild.2 Ska bli en sjö. Bild.3 Bro |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Väldigt fin rutt Lokförarn
![]()
![]() |
Ämnesverktyg | |