![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Själv fick man öppna paket innehållandes: Canon Eos 450d, Sigma 18-50mm/2,8 EX DC Macro, Sigma 50-150/2,8 APO EX DC HSM, Uv-filter och andra tillbehör, Kontanter, Dammsugare till bilen, Världens skönaste skjorta! Böcker, Annat småkrafs. ![]() God jul på er!
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]()
Själv fick jag en armbandsklocka i titan, diverse kläder (inkl en Metallica-tröja), en guidebok genom alla möjliga tekniska sevärdheter i Polen samt en Pentax MZ-S som jag ska hämta på lördag.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#21 |
Medlem
|
![]()
Fick lite kontanter, choklad, biobiljetter och sånt!
Totalt 6500 kr togs emot exkl. 400 kr i mobilpåfyll. Eftersom alla inte vet vad jag önskar mig fungerar alltid pengar bäst, så man själv kan köpa det man vill ha. Jag ska köpa mig en ny dubbelsäng på IKEA! Viktigast är dock gemenskapen och maten, klapparna betydde mer när man var mindre.
![]() |
![]() |
#22 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Fick en ny sovsäck, byxor, choklad och ett ps3-spel
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Här är vad jag fick, han leker med tåg också.
![]() ![]()
![]() |
#24 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
Snarare tvärtom ? Vi önskade oss X360 för att det var billigare och vi blev riktigt glada över att det var PS3 istället, därav " ![]()
![]() |
![]() |
#25 |
Medlem
|
![]()
360 och PS3 är samma sak, enligt mig. De håller väldigt hög klass på rätt bioanläggning och LCD-TV. Wii och resten kan lägga ner sina projekt redan nu, de kommer aldrig att komma upp i Microsofts och Sonys värstinganläggningar!
![]()
![]() |
![]() |
#26 | |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]() Citat:
![]() Sen att de andra konsollerna kanske har bättre grafik och lite andra saker, är en annan historia ![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Mjaa, PS3 är nyare än 360 och har den senaste teknologin, men jag håller med om att WII inte alls är lika bra.
![]() |
#29 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
Xbox live är också den bästa och största online communityn för tv-spels konsoler. *Info om Xbox live i korta drag finnes här: http://sv.wikipedia.org/wiki/Xbox_Live Senast redigerad av Sparkfot den 2008-12-26 klockan 01:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Man kan tragga om det här i all evinnerlighet. Klart är i alla fall att alla konsolerna har sina styrkor. PS3 ska väl vara mest kraftfullt och duga bäst som allmän mediemaskin, medan Wii vinner på sina innovativa spel och kontroller. Xbox 360 har väl sina styrkor det med.
I slutändan hänger det på vad man ska lira för spel. Du kan inte köra Halo på Wii och du kan inte köra Mario Kart på PS3. Inte heller kan du kolla blu-ray i 360. Ska väl tillägga att jag är tämligen opartisk. Jag har förvisso ett gammalt Xbox ståendes, men det används inte. Sist det kom till pass var det för att jag lånade ut det...
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|