|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2010-11-09, 16:27 | #16 | ||
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
Citat:
Citat:
Det kommer snart en ny semafor för TS2009/10, tro mig - jag vet.
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Senast redigerad av svenolov den 2010-11-09 klockan 16:31. |
||
2010-11-09, 18:22 | #17 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
Jag har försökt att installera semaforen för länge sen. Fick den inte fungera - kanske beroende på att jag kör med 2009. Sedan dess har jag legat lågt - vilket verkar ha varit klokt.
Nisse |
2010-11-09, 19:19 | #18 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
Citat:
Nisse, fortsätt att ligga lågt, Två Mästare skall framöver ägna sig helhjärtat åt SEMAFORER. Nu när det mesta STLEB-materialet äntligen är släppt så kommer Svenolov och Korvtiger att "sätta tänderna" i Semaforprojektet med förnyad energi!
Visningsalternativ | |
|
|