|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2012-01-08, 20:09 | #16 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2010
|
Hawk: Det er vel ingenting i Railworks som er smalsporet, du må nok laste ned i fra UKtrainsim eller noen andre som har smalspor
Ruten er fin, men den lagger veldig ...
2012-01-08, 20:24 | #17 | |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
Citat:
För min del är det inga som helst problem.
2012-01-09, 21:57 | #18 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
Dålig tillgång på rullande
Hej
Efter att hört mig för på Tyskt forum, så verkar det vara väldigt lite rullande material till Albula v.2 Den har nämligen en meter spårvidd ! Det enda jag fick fram var den rälsbussen som jag sen tidigare använt på Carbonia-rutt.(GWR Railcar Converted for Metre Gauge) Man finner den under "RScott" http://www.uktrainsim.com/filelib-in...m_fileid=23916 Den är det enda som man kan hitta till spårvidden, bortsett från några små lokomotorer som knappt orkar röra på sig på jämn mark. Det är en kille (R Skott), som har förbarmat sig över oss som kör på rutter med en meter (Meterspur) och byggt om en av sina rälsbussar till denna spårvidd Problemet med bussen, är att den är ganska övertung och välter lätt(svårkörd)
Senast redigerad av Hawk den 2012-01-09 klockan 21:58. |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|