Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Microsoft Trainsimulator / Open Rails > 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2003-04-06, 22:13   #16
lan
Veteran

Reg.datum: Nov 2001
Standard

Jag använder Corel Photo Paint 11, ett helt suveränt program som kan allt det andra program kan och mycket mer. Alfa-kanaler och spraymålning blir väldigt lätt med CPP. Har man lärt sig ett bra program så skall man hålla sig till det.

LAn
lan besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-04-12, 01:12   #17
Totte
Hedersmedlem

Reg.datum: Mar 2002
Standard

Jag använder PhotoShop
Totte besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-04-13, 17:17   #18
lots
Member

Reg.datum: Sep 2002
Standard

Hej!
Vilken fil är det man ska öppna i ritprogrammet?

Axel
lots besöker inte forumet just nu  
Gammal 2003-04-13, 17:49   #19
Pierre
Hedersmedlem

Reg.datum: Aug 2001
Standard

Jag har använt Paint till dom ommålningar jag gjort, men det är ett begränsat program. Jag har Paint Shop Pro, men har inte satt mig in i det än.

lots: Vilket program använder du? Paint, Paint Shop Pro, Photoshop eller något annat? Använder du TGATool2 också? Om du använder TGATool2, så ska öppna filen (i t.ex. Paint Shop Pro) som öppnar programet. Testa först utan TGATool2, vilken fil som öppnar programet!

På: http://www.msts-akuten.com/ finns en beskrivning, som visar hur man använder TGATool2 tillsammans med Paint.

http://pirpen.cjb.net/
Pierre besöker inte forumet just nu  
Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
Vilket tv program tycker ni e bäst?? prymikom Off-topic 17 2003-04-14 21:53
Man blir så trött på tjafset - vilket är bäst. RapidHO Trainz - Allmänt om Trainz 0 2002-06-26 22:38
Revolutionerande program ute för trainsimu.lator MarcusF MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails 4 2002-06-24 01:29
Ett bra paint program till windows (Gratis) Yzerman Off-topic 8 2002-06-23 13:11

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:43.