![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
|
![]()
Pierre: Den är på väg över Atlanten och tillbaka hit igen
![]() ![]() MVH Knebert |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Jag vet att Swebus Express kör med andra än Van Hool men alla bra bilder som jag hittade var på Van Hool. Men det är ju valfritt beroende på vilket man tycker är bäst.
Enligt min åsikt kan det vara vilken bussmodell som helst, bara Swebus Express använder den i linjetrafiken. Mvh Mohammad Gävle, Sätra |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
|
![]()
Hej alla!!
Här kommer ett smakprov på vad som är på G [:I] Ej färdig med den vita bussen än, men snart........ |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Finns det ingen boggiebuss man kan måla i Swebus Express färger[?]
|
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem
|
![]()
Hej!!
Hittade ingen boggiebuss, utan tog en annan modell, men om det är någon som har en boggiebuss på lager skicka den till mej så kan jag måla om den. Har i varje fall gjort denna. Ej riktigt original, men fungerar. MVH Knebert |
![]() |
![]() |
#21 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Och den fungerar jäkligt bra!!!!
Den har börjat trafikera Surköping, Munksäter, Innarvet och Storberga i min rutt. Tack för ännu en fin ommålning, Knebert! ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
#22 |
Medlem
|
![]()
Boggiebuss var det ja
![]() ![]() Jag har skickat texturfilerna till knebert så får vi se vad resultatet blir ![]() Tomas/repman The Vehicles shop www.banbyggarna.com |
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem
|
![]()
Av bara farten blev dessa färdiga
![]() ![]() Finns inom kort tillgängliga på www.banbyggarna.com Tomas/repman The Vehicles shop www.banbyggarna.com |
![]() |
![]() |
#24 |
Hedersmedlem
|
![]()
Kunde inte låta bli.........
![]() Är det nån som vill ha den (?), så finns den på min sida nu! ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
#25 |
Medlem
|
![]()
Hej!!
Din bov ![]() ![]() MVH Knebert:s Lack |
![]() |
![]() |
#26 |
Hedersmedlem
|
![]()
Japp! Roligt med nya svenska saker.... Här kommer en ny buss:
![]() Micke321: Lägger snart upp den på ftp´n! ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
#27 |
Medlem
|
![]()
Ahhh ...mycket snyggt
![]() ![]() Som sagt..kul med mycket svenskt ![]() När det gäller fordon...vad önskas (har mycket att välja på) ?? Tomas/repman The Vehicles shop www.banbyggarna.com |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Hur foga samman två objekt? (Gmax) | MatsH | 3D-design - Trainz | 5 | 2005-04-13 18:49 |
Objekt ut i de fria... :-) | Hawk | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 13 | 2004-06-15 00:01 |
Ruttbygge (objekt) | knebert | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-06-10 14:40 |
Begränsning av objekt????? | Pierre | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 5 | 2003-03-25 18:16 |
Sammanfogning av objekt i Gmax/3D studio? | Mikael | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 2 | 2002-06-01 17:57 |