![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Har precis laddat upp Japan3 till: www.train-sim.com
Zippen är på 12 MB och heter: Japmag.zip Readme på både svenska och engelska medföljer, samt en testaktivitet för maglev-linjen. Storleken och att den inte var svensk, gjorde att jag la upp den på train-sim, och inte här. Spårvagnsrutten var ju inte heller svensk, men det kom jag på efter jag skickat den till Emges! Jag har ändrat lite i rutt-beskrivningen (så det står lite om maglev-linjen där), och gjort en ny ladd-bild till den. ![]() Edited by - pierre on 15 June 2002 06:27:29 |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
|
![]()
Det låter super Pierre!
Ser fram emot att köra den nya rutten när jag kommer hem sen...! Ha det bra! Med vänliga hälsningar: Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Hedersmedlem
|
![]()
Vill bara berätta, att Japan3 nu finns att ladda ner.
Finns på: www.train-sim.com Zip-filen heter: Japmag.zip Ladda samtidigt ner: maglev2.zip Så du får Maglev-tåget! Verkar som Nels tror det är Craig Scott som gjort den. Men spela roll, det står ju i readme vem som gjort vad! ![]() Edited by - pierre on 16 June 2002 18:15:59 |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
|
![]()
Irriterande eller irriterande?
"All nodes are currently busy. Please try again later" frå jag hela #*@&%*@### tiden.... Jonas M. Bobjörk ![]() "Vem är du att dömma en smörgås? Den är ju inte mer än macka!" http://www.bobjork.nu/download/msts/ VD, BTAB |
![]() |
![]() |
#20 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej Jonas!
Har du testat att trycka på F5 (uppdatera)? Gör jag det ett flertal gånger (kan bli många), så kommer jag oftast in till slut! ![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() Citat:
![]() /Viktor http://twilty.yoll.net/ |
|
![]() |
![]() |
#22 | ||
Senior Member
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
Ska jag göra ett 7000 osså??? Vad tycks?? |
||
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Ja det menar jag. 7000 är inte nödvändig men kul. Kanske kan det bli SJ Littera X70
![]() /Viktor http://twilty.yoll.net/ |
![]() |
![]() |
#24 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jag vill verkigen se ett Series 7000 (eller vad det heter) i SJ's färger! Jag tycker att det tåget är fett grymmt som pendeltåg också... Med vänliga hälsningar: Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Man blir glad över att e-buzz finns... utan den, inga tåg alls, förutom originalen... Jonas M. Bobjörk ![]() "Soviel Blut, und Tränen für nichts" http://www.bobjork.nu/download/msts/ |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Hedersmedlem
|
![]()
Zzarr:
Har du tid och lust, så får du gärna göra ett series7000 i svenska kläder. En idé: Det är den nya uppsala-pendeln ska börja gå i trafik 2003-2004 (som dom testkör just nu!). Tycker du kan använda SJ-loggan, men färgerna borde vara nått nytt och läckert! Bobjörk: Nu tog du väl i, men utan e-buzz hade det nog varit dåligt med svenska tåg. E-buzz är ju ett toppen-ställe, där svenska msts byggare, kan få hjälp, stöd och uppskattning. Och utan e-buzz, hade nog mitt msts, legat i garderoben för länge sen! ![]() Edited by - pierre on 22 June 2002 22:16:50 |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Begränsning av objekt i Route Editor? | Roger | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2005-01-06 18:28 |
route geometry extractor! | Robban.y | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-07-28 21:04 |
Aktivitet till "Number One Tram Route" | Hesa skurun | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-01-06 17:00 |
BMJ route, min nya route | Trigger | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 25 | 2002-10-29 09:08 |
The Chinese real route CJ highspeed is finished. | Bluesky | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 27 | 2002-10-17 08:19 |