![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Jättesnygg Regina!!!!!
![]() ![]() ![]() /Viktor ![]() Min hemsida med tågbilder: http://w1.500.telia.com/~u50025335/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Det där var en himla snygg modell utav Regina. Jag orkar knappt vänta tills den släpps!
![]() ![]() / Joel |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jag måste bara säga en sak: Du har verkligen lyckats med Reginat ![]() ![]() Du har fått formen så perfekt, har sett tåget några gånger i verkligheten och jag tycker det är mycket är likt, hur gör du bara? ![]() ![]() ![]() Lycka till! ![]() MVH Bengtel |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
|
![]()
Applåder! Massornas bifall! Folkets jubel! Gratulationer! Blommor och choklad!
Ootrooligt, helt enkelt! [ ![]() ![]() ![]() Kolla dock några "luringar" på förebilden: Dörrparet närmast hytten i B-vagnen sitter lägre än övriga, -plant insteg med handikapphiss där Vindrutan (och hela det svarta fältet fram) är faktiskt plan, fast det har man trollat bort bra i designen. Kanske kan man spara polygoner här? Belysningsarrangemangen nere på fronten har tre rätt små ljuspunkter, slutsignal överst, två projektorstrålkastare under Skulle en kunna önska en mittvagn till den tjusiga tjejen också? [:I] /Lars B ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
[
![]() ![]() ![]() ![]() Ser verkligen fram mot din Regina, hon ser underbar ut ![]() ![]() Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
VAD HÄRLIGT! TOPPENBRA! PASSAR UTMÄRKT TILL TROLLHÄTTANRUTTEN.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2003
|
![]()
[:X][:X][:X][:X][:X]
som sagt var detta är en alpha version (trots att det är den nionde versionen) dörrarna i b vagnen skall ändras, mellanvagn kommer, målning i alla varianter kommer oxå, polygonerna ligger runt 16000 vilket innebär att om man stuvar ihopp för många vagnar så storknar spelet jag jobbar på reducering. och Pierre det är screenshots (däremot har jag på vanligt vis fått minska upplösningen för att få ner bytestorleken. Problemet är tiden har lagt ner i snitt ca 4 timmar/dag under 3 månader = 360 timmar och förmodligen återstår ytterligare 100 timmar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Senior Member
Reg.datum: Apr 2003
|
![]()
[?][?][?][?]Kommer den att ha egna ljud?[?]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() ![]() Det är riktigt snyggt, mycket snyggare än flera betaltåg... ![]() Freeware brukar aldrig hålla sådan klass, kul med en sådan sak här i sverige![ ![]() Olaf "olis" Lindström www.msts-akuten.com - värt ett besök, om du har lust att lära dig nåt om msts... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Junior Member
|
![]()
pussgurkan!! kan du inte släppa en "dålig" variant då? jag har velat ha en Regina till mitt spel enda sen jag såg en Regina!! fronten på dem är ju så snygg.
![]() jag hoppas att du kan släppa en version snart, vad ska jag annars köra? jag leter åxå efter en X31 (örensundståg) det finns ju ingen som är identiskt, det finns en variant, men den är diesel-driven och mer lik en Y2:a. Ha det bra alla TÅG-FÀN /Eric Wästanfors, Kalmar |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Ville bara säga att pussgurkans Regina inte kan bli så mycket bättre än såhär
![]() ![]() ![]() Så j*vla fint gjort!!!! [8D][8D][8D] E.H |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hur går det med Reginan?
![]() ![]() Hoppas att det går åt "rätt håll" s.a.s iallafall så att man får se denna ABSOLUT finaste msts skapelse hitills som det verkar med bilderna... ![]() ![]() MVH: Olaf "vr98olli" Lindström Msts-akuten.com - värt ett besök! |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
vill göra om regina? | jswmusic | Trainz - Allmänt om Trainz | 26 | 2005-04-24 03:32 |
skum färg på regina | Balder | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2004-02-16 16:10 |
Regina Bilder | sjonas | Off-topic | 3 | 2004-01-11 22:48 |
Äntligen här.... Regina (X50) till Trainz | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 15 | 2003-12-16 13:17 |
Regina? | Angelsmind | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-09-30 16:47 |