![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#286 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Otroligt snyggt
Några av mina pågående projekt till Train Simulator 2014: Y31 X40 Kinnekullebanan ---------------------------------------------------------------- Gå gärna in på mina hemsidor. http://andreashoff.se www.andreashofftag.net http://andreas13railworks.webs.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2011
|
![]()
Det ska vara en ära att få köra detta tåg sen. Helt otroligt snyggt är det! Är verkligen insatt i detta projekt då du är väldigt aktiv gör det ännu roligare och intressant att läsa. Hoppas allt går bra, Lägg upp en Video senare när tåget är nära färdigställt så man kan få se lite hur den ser ut på banan.
![]() ![]() Mvh Dennis |
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Medlem
Reg.datum: May 2013
|
![]()
@Micke
Jag ska slänga ihop en till beta! Men, det kommer att innebära att man måste ta bort allt från KFP-mappen och ploppa bort tidigare x2 från sina banor samt "un-loada kfp-assets". Så det är lite omständigt. Anledningen är att jag har ändrat strukturen. Om man inte gör det så kommer man inte märka någon skillnad. Tänkte jag skulle få manövervagnen's hytt att funka först ![]() @denah03 Tanka hem betan och kika lite på den själv vetja ![]() En video hade inte varigt fel, alltid kul! Kan jag absolut göra ![]()
![]() |
#290 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Jag förstår! Jag får väl ha lite tålamod hehe
![]()
![]() |
#291 |
Medlem
|
![]()
![]() |
#292 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Supersnyggt! Du kommer väl ändra texturen på stolarna? De är ju rätt genomgråa irl
![]() http://sjguide.files.wordpress.com/2010/03/166.jpg Eller armstöden är du ju rätt på. Du kanske har rätt textur också bara att det inte syns i ljuset, vad vet jag ![]() EDIT: Måste bara tillägga att hela tåget är gudomligt fint och jag kan knappt vänta på att få sätta mig i bistron och åka en tur ![]()
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! Senast redigerad av Micke.L den 2014-04-07 klockan 20:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]()
Riktigt stiligt!
![]() |
#294 |
Medlem
|
![]()
Haha, nä. Jag provar mig fram. De skall bli gråa
![]()
![]() |
#295 |
Hedersmedlem
|
![]()
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2014-04-07 klockan 22:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Medlem
|
![]()
Man måste bocka bort KFP i editorn där man väljer vilka assets man vill ha från olika developers.
![]() Anledningen är att jag ändrat filstrukturen och sökvägarna, vilket gör att när man installerar de nya paketet kommer RW inte skriva över de gamla filerna ![]() Ja, och då blir allt konstigt. Jag kommer lägga till lite instruktioner till nästa beta. De värsta som händer är att man får placera ut tågen igen ![]()
![]() |
#297 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Låter inte så krångligt för min del, ditt fina tåg är värt att pilla lite med för att få köra
![]()
![]() |
#298 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Nu fattar jag, Kungfisk! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Medlem
|
![]()
Testversion Nr:2 redo för nedladdning! Checka signaturen!
Följer med lite installationsanvisningar den här gången, läs!! Tyvärr fick jag inte hytten att fungera i manövervagnen och till slut började RW krascha en massa så vågade inte slänga med den, så ni får en manövervagn som funkar att köra runt med ![]() Nu är det så att jag har en massa tentor och arbeten som skall göras fram till slutet av maj för att inte tala om att det är karneval här nere i Lund, så det lär inte hända speciellt mycket här före början av Juni. Jag tror ni kan finna nöje att köra runt lite ändå ![]() Om inte annat kan ni ju alltid ställa av ett tågset på ett sidospår tills vidare. Visst kommer jag bygga vidare, men jag tror inte jag kommer ha så mycket tid över så att jag kan rulla ut en vettig beta innan sommaren. Det är inte mycket kvar. Finlir och hytt, sen är vi i stort sett i mål. Jag hade hoppats på att få ut något som rullade innan påsk och är så glad att jag hann det ![]()
X2000 LATEST BEST 5TH JUNE Senast redigerad av Kungsfisk den 2014-04-08 klockan 18:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Haha jag som precis stängde ner TS12 för att det bråkat så mycket med mig idag. Blir väl till att köra igång igen
![]()
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|