![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#286 |
Senior Member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]() Lite nya bilder på en flygning med Fly Nordic Oslo-???. Månen gör ett sista ryck innan soluppgången ![]() Soluppgång ![]() Över Strängnäs ![]() Touchdown var??? ![]() Framme vid gaten ![]() ![]() Roger |
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
Sthlm Arlanda = ESSA Härliga bilder annars Rojje speciellt den första [ ![]() Nicke! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Medlem
|
![]()
Då kan väl jag också bidra med en liten bild
![]() MVH Martin |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
åh vilka vackra bilder.
snygga flygplan[8D] |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
Senior Member
|
![]()
Då va man här igen..
![]() Denna gång 2st bilder från Level-Ds underbara 767a Air China lyfter från bana 26 Och så svänger vi lite vänster... Nicke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#292 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Verkligen snygga bilder och speciellt Anders bild OCH MED SAS målning!!!
![]() ![]() Och jag vet att Anders bild kanske är lite fantasirik men OCH?? Favoplan,favobolag! Kan det bli bättre? [8] Återkommer!!! /Funderingar från Patrik[:X] |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Nybörjare som jag är skulle jag vilja ställa några frågor om BAe:n:
- Hur öppnar man flygplanets dörrar? - Vilka "knappar" är det egentligen man skall trycka och ändra på innan man kan komma upp i luften? - Har flygplanet någon smart funktion som tillåter en att få det lättare att hitta till aktuell flygplats, och inte behöva titta på kartan hela tiden? Hoppas att någon kan hjälpa mig med dessa frågor, trots att jag använder tangentbord! ![]() / Joel |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
Fråga 1: Skift + e / Skift + e + 2 om planet har den funktionen (kan även finns fler) ![]() Fråga 2: menar du i planet/panelen eller menar du knapparna på tangentbordet ?? Frågar 3: Flyger du IFR ? isf använd då autopiloten och flyg via NAV/GPS ![]() Nicke! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Medlem
|
![]()
Tack för de svaren Nicke_123!
![]() / Joel |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Senior Member
|
![]()
Fråga 2: kan ja tyvärr inte hjälp dig me efter som ja själv inte använder tangentbordet.
Fråga 3: skulle vi kunna ta via icq/msn en "snabb kurs" om AP:en ![]() ![]() ICQ nr:71458566 MSN adress: scanwing175@hotmail.com Nicke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Till er andra så undrar jag om någon som använder tangentbord vet hur man får upp BAe:n i luften? / Joel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#298 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Dags igen då för lite bilder. Denna gång i en Fokker50 från Kiruna till Narvik.
Bild 1: Strax efter start Bild 2:Över fjällen Bild 3: Inför landning i Narvik Bild 4: Touchdown Bild 5: Taxar Det var allt ![]()
![]() M.v.h Rojje Senast redigerad av Rojje den 2005-04-01 klockan 01:04. Anledning: Vart fel med bifogade bilder |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
det idag kanske kommer bilder
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
Medlem
|
![]()
Så snygga bilder och så bra grafik... Även att den kan landa i Sverige
![]() Tänkte köpa det snarast ![]() (Så kanske ni kan se bättre skärmdumper ![]() ![]() ![]() ![]() Senast redigerad av Crippan den 2005-04-24 klockan 13:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
FS2004 och addon FSMetar (bilder) | Rojje | Off-topic | 11 | 2005-02-22 15:09 |
Lite nya bilder från L-S | Balder | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2005-02-19 19:20 |
Lite blandade bilder med nya kameran... | Olaf Lindström | Off-topic | 1 | 2005-01-29 19:21 |
Funderingar kring ruttbygge och lite bilder | Daniel R | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2003-07-26 09:58 |
Lite Bilder på X1! | Dson | Off-topic | 1 | 2003-04-23 20:47 |