![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#346 |
Tidigare Arvid Nilsson
|
![]()
Fina bilder än en gång!
![]() |
#347 |
Guest
|
![]()
Tack för ni uppskattade bilderna
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Snygg bild!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#349 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
skulle man ine kunna fixa nånsots vitruellt flygbolag grejs som med tåg bolag eller nåt vet att denna sida handlar om tågsimulatorer men om ni kan säga vad ni tycker blir jag glad
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det finns massor av virtuella flygbolag runt om i hela världen. Det är bara att ansluta sig till någon.
Börja med att titta mer på http://www.flightsim.se |
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Senior Member
|
![]()
Som Fredrik sa så finns det ett helt gäng av vitruella flygbolag.
Själv é ja med i SAW = Scandinavian Airways. Så det är väl bara till och starta nått bolag om du känner för det dd ![]()
![]() |
#352 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
har du nån länk till SAW hittar bara ett på flightsim.se
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
Nicke!
![]() |
![]() |
#354 |
Medlem
|
![]()
Jag har faktist inte fattat det där med Virtuella Flygbolag. Är det så att man helt enkelt flyger online med ett namn på planet och har bolagets signatur på planets skärt? Det låter rätt kul det ni snackar om men jag fattar ändå inte vad man "gör". Vet nån? (de flesta gör nog det)
Förresten, ven nån nåt bra virtuellt flygbolag? Senast redigerad av patrik629 den 2005-06-02 klockan 20:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Medlem
|
![]()
Hur gör man för att få det att funka med AI Route? Alltså jag har ladda ner ett sådant tillägg med linjer för en väldigt stor del av världen. Jag har lagt in dem med TTtools-programmet, men sedan när jag ska flyga så syns det inte några nya plan. Jag kanske har missat något?
MVH Fredrik |
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2004
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2004
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
Medlem
|
![]()
Jag tror att det är ESSA! Liknar det! Har kanske fel men what? Spela roll! XD
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Några bilder ska jag nog kunna bidra med.
1: AAL MD82 landar på La Guardia, NewYork 2: FedEx B727, också på La Guardia 3: DHL B727 takeoff från Seattle. mvh .... Mats
![]() Senast redigerad av MatsH den 2009-11-30 klockan 14:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Snygga bilder
![]() Men jag undrar hur man gör så att man får in sina flygplan man laddat ner från T.ex: http://www.fsnordic.net/, in till sitt FS2004. Det kommer bara upp en mapp. Ska man lägga den i en annan mapp ![]() ![]() ![]() kommer med inlägg som säger hur man gör ![]()
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
FS2004 och addon FSMetar (bilder) | Rojje | Off-topic | 11 | 2005-02-22 15:09 |
Lite nya bilder från L-S | Balder | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2005-02-19 19:20 |
Lite blandade bilder med nya kameran... | Olaf Lindström | Off-topic | 1 | 2005-01-29 19:21 |
Funderingar kring ruttbygge och lite bilder | Daniel R | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2003-07-26 09:58 |
Lite Bilder på X1! | Dson | Off-topic | 1 | 2003-04-23 20:47 |