![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#3691 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
![]()
Det är på Community ware du köper loket. Det där med om ominstallation, När du har köpt loket så kommer den att vara nedladdningsbart från members area, så om du har köpt och laddat ned loket och du måste ominstallera ditt trainz så behöver du inte köpa loket mer. Den är sparad så du behöver bara att ladda ned den igen från members area. En annan kanske kan ge dig en länk till sidan där man köper och laddar ned loket.
Nån kan få rätta mig om jag har fel.
![]() |
#3692 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
OK men ser förarhyten utt som i värkligheten och låter loket som på riktigt när man ser loket utt ifrån så ser det väldigt bra utt i så fall finns det planer på att ladaner det och är det värt det.
![]() MVH Rasmus (Tåg Galningen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3693 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det är bara loket som är byggt, finns ingen egen Rc-hytt till henne.
![]() |
#3694 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
I RW finns dock en riktig hytt, som tillhör RC4.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3695 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
"TSM track wood red high ballast" heter spåret, och det finns här http://tsmteam.ru/.
--------------------- Bombardier: Ähum, det här är väl Trainz-avd. Där behövs inga upplysningar på vad som finns till andra simulatorer. Kör man med RW el. MSTS, så finns nödvändiga uppgifter i dom avd.
![]() |
#3696 |
Medlem
|
![]()
Litt offtop. Det sporet er veldig tungt, og passer bare for TS09 og TS10. Det er ett annet spor, som utvikles nå, med veldig lett konfigurasjon. Den skal ikek bremse ned spillet mye. Men er en ny testversjon, så alt kan skje. Her er det å få http://trainzup.com/download/zd/vrail_2m_beton.rar Og slik ser det ut. Lett, men ikke det peneste. Passer for basemaps med mange spor (Stasjoner osv.)
![]() Senast redigerad av Silverwolf den 2010-09-15 klockan 22:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3697 |
Medlem
|
![]()
Vilket snyggt spår må jag säga mycket detaliger det gillar jag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3698 |
Medlem
|
![]()
Takk, men en kan da ikke si at det er veldig detaljert. Som jeg sa i min forrige post, dette er sporet for de som har svakere pc'er
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3699 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2006
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#3700 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Mer Rc, SJ's Rc6 1404 (det ena av 2 gråmålade).
![]() |
#3701 |
Medlem
|
![]()
Hvis du mener full som i full 3D og 50 000+ polygoner, aldri
![]() ekankal Jeg kan se om jeg kan poste til skaperen av sporene, om det kan bli en EU sporvidde verson også. Blir lettere for deg da, men ikke sikkert de vil. Senast redigerad av Silverwolf den 2010-09-16 klockan 11:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3702 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Att bygga i TRS är inte så värst roligt längre, men en bild kan jag lägga ut ändå. Banan kan liknas vid Franz Schuberts symfoni som kallas "Den ofullbordade". Frånsett att jag inte är död ännu och när som helst kan få bygglust igen.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3703 |
Medlem
|
![]()
Vart hittar man varnings skyllten om kontaktlening som är med på bilden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3704 | |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]() Citat:
http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...ght=v%E4gskydd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3705 |
Medlem
|
![]()
Tack du kan du visa vart man kan lada ner de svenska station skyltarna till trainz men hänvisa inte till STW eller Banbyggarna för jag har problem där och det kommer inte fungera men kan du visa någon anan stans där man kan ladaner dom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|