![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
Vagnarna är Lkp alltså timmervagnar ombyggda från Gs. De bör vara kortare än en modern O vagn. Jag tror att loket skall ha rätt dimentioner, och hoppas att det helt enkelt är perspektivet som spelar dig ett spratt.
![]() |
![]() |
#32 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Aha, då är det vagnarna! Jag trodde du använde STW's O-vagnar och de är en bra bit längre. Då ser allt bra ut!
![]() |
#33 |
Medlem
|
![]()
Hej
Är det någon som skulle ha lust att ta en titt på en betaversion av T21 loket och återkomma med kommentarer om vad som behöver fixas innan release? Skicka i så fall över ett PM med eran email address till mig så skickar jag över en kopia av loket. Bifogar lite bilder, eventuellt är de widescreen skadade då loket såg väl långt ut på någon av dem. Lugn ekan, det kommer även en nedsmutsad version när allt är klart, för det var väll det ursprungliga önskemålet.
![]() |
![]() |
#34 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Bravo Bear,
den ser jätteläcker ut! Jag har (kanke) tid att betatesta lite, Jag skickar min adress till dig.
![]() |
#35 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Ser kanonbra ut.
![]() |
![]() |
#36 |
Medlem
|
![]()
Jag håller på att jobba med en del av kommentarerna från beta testarna. Bland annat ljud och motoregenskaper.
Dagens överaskning om du inte har någon attachmentpoint för hytten så hörs tyfonen dåligt. Hur tusan hänger det ihop???
![]() |
![]() |
#37 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]()
Jag hoppas att T21 kommer att passa till trs 2009 också för T21 har alltid varit min favorit. Andra favoriter är också T41 och tb
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|