![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#451 |
Medlem
|
![]()
Hej!
God Jul på dej Totte och alla övriga Lycka till med det fortsatta byggandet MVH Kenneth
![]() |
#452 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag håller på nu och formar Prestebakke och det är c:a 1 mil kvar till Kornsjö. Sen placerar jag ut signaler, hastighetskyltar och bommar. När allt är klart relaesar jag rutten till Banbyggarna. Spännande!? Bilder kommer snart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Härligt att det snart är release för del 1 av rutten (för det blir väl del 2 också?)!
![]() |
#454 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Låter mycket bra!
![]() |
#456 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Här kommer mer bilder på väg mot Prestebakke. Den andra bilden passerar tåget Buer, tredje bilden Havrekas och fjärde bilden nalkar tåget mot Prestebakke.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2015-11-20 klockan 22:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#457 |
Hedersmedlem
|
![]()
Prestebakkebron och hela orten.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2015-11-20 klockan 22:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Medlem
|
![]()
Meget bra Totte!
Gleder meg til utgivelsen, hvordan går det med signalsettingen?
![]() |
#459 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2005
|
![]()
Det her blir jo helt KONGE, Totte!!!!!
Det dirra i bena når jeg fikk se hva du drev med ![]() ![]() ![]() Lykke til videre, og håper det ikke blir så lenge til ruten kan lastes ned. Mvh. Kristoffer |
![]() |
![]() |
![]() |
#460 |
Medlem
|
![]()
Hei dette ser veldig bra ut. Jeg gleder meg til ruten kommer ut.
![]()
![]() |
#461 |
Medlem
|
![]()
Det är bara att hålla med! WOW! det går väl inte att uttrycka sig så mkt bättre =)
![]() |
#462 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() Gött å se Linx glida genom ditt utsökt frodiga landskap ![]() Håll ångan uppe ![]()
![]() |
#463 |
Nybörjare
Reg.datum: Jul 2004
|
![]()
Totte! när har du tänkt ge ut första versionen av din rutt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jag är verkligen imponerad av din rutt... Jag har åkt denna sträcka (Gbg - Oslo) ett antal ggr och jag känner igen mej i varje fall av det som jag kommer ihåg. MVH Kenneth
![]() |
#465 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Jag vill ge er ett stort tack för era komentarer. Nu har jag äntligen nått svenska gränsen. Puh! Jag kör Rc6 från Prestebakke mot Kornsjö och det kommer hög bro över Lysedalen och några mossiga marker och massor av skog och åkrar. Eftersom rutten är färdig så blir det mer jobb att placera ut signaler, bommar, stigningsskyltar och hastighetsskyltar. Spännande!
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|