![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#466 | ||
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]() Citat:
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#467 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2005
|
![]()
Hej!
Måste jag ta bort min gammla verison för och kunna ha version 0.8? Jag hade en tidigare verison av C20 och la in den senaste, men den vill inte fungera. Måste jag har nått program eller fungerar inte den senaste versionen av c20 i TRS2004?
André Bergkvist "skånerutten" ![]() Senast redigerad av andre_bergkvist den 2007-01-28 klockan 19:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | ||
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]() Citat:
Citat:
Json, when he says "indication on nr2 doesnt work", what does he talk about? the second train? whats the number 2? SV Senast redigerad av SVoyager den 2007-01-28 klockan 20:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Odd menar följande (iaf så har jag tolkat det)
När han kör med ett tåg och "drive to" så fungerar allt bra, men när han kör med flera tågsett så fungerar inte "approaching station indication" på mer än det första tågsettet |
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#471 |
Medlem
|
![]()
Tack för detta preliminära beskedet, SVoyager. Mvh Johnny Nilsson
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Medlem
|
![]() Citat:
SV |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Du saknar TM_wabco tror jag, finns på dls. (tyfonljudet)
![]() |
#474 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Tack för hjälpen, nu funkar det som det ska
![]() |
![]() |
#475 |
Medlem
|
![]()
Tack daniel, jag hade glömt tyfonljudet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Ingen orsak.
![]()
![]() |
#477 |
Medlem
|
![]()
Tusen takk for all hjelp.
Nå får jeg ikke feilmelding lenger. Jeg vet ikke hva som skjedde, men jeg flyttet togene lenger vekk fra stasjonene og da forsvant feilmeldingene. Det er bare det som du svarte på sist som er feil. Når jeg kjører 2 togsett så virker den som har den første Driver (Togfører) helt fint, men nr 2 virker ikke dørene dem vil ikke opne seg eller lukke også virker ikke pannelet som viser at dørene er opne eller lukket det var det jeg mente med indication on den er helt svart. Takk igjen for oversettelsen Json. MVH Oddvar |
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#479 |
Medlem
|
![]()
Hei Igjen.
Er det noen av dere som kan anbefale et greit program for å snakke inn i mikrofonen så man får snakket inn stasjonsnavnene til C20. MVH Oddvar |
![]() |
![]() |
![]() |
#480 |
Medlem
|
![]()
HEJ! Jo jag tänkte på en sak: att det går inte enbart att sätta ut Trackmarkers med stationsnamnen och låta bli att namnge stationerna med C20 då kommer inget utrop alls och heller kommer inget på tågdatorn och namnger man en station så kommer utropet när man är halvvägs in på den, i verkligheten utom i Kista kommer utropet några sekunder före ankomsten till stationerna, kan du styra över sånt eller är det nåt man måste göra mer än att ha stationer med korrekt stationsnamn på?
Jag riktigt längtar efter V09. Mvh Johnny Nilsson |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|