![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#5146 |
Medlem
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Mycket tjusigt alla, och ekan visar upp en massa fina gosaker från Lan och Marcus.
![]() En bild från mig: ett veterantåg från Börrums järnvägsmuséum. ![]()
![]() |
#5147 |
Medlem
|
![]()
Lungnet råder över Simrishamn station, strax därefter hörs vägskyddet fällas och X11:an ankommer.
En stund senare har föraren gjort klart tåget för färd mot Malmö igen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5148 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
WIP:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5149 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Vaa???
Ha´ru hunnit snickra till ett Z65 oxå? Börjar nog bli dags att sparka sej själv i akterdiket, å försöka få klart lite texturer till dom andra loken ![]() ![]() ------------------------- alex: Tjusigt som vanligt ![]() ------------------------- rapid94: Den stationen känner jag väl igen, tillbringade nämligen en del tid i Simris för några (många) år sen, å då vart det en del tågpendlande till Malmö oxå ![]()
![]() |
#5150 | |
Tidigare v10
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5151 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5152 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Åååå, vad härligt att få se Z65:an i ny dress.
Fredriks var ju kanonfin, när den kom. Men nu har man blivit kräsen och längtat efter en ny. Var t.o.m. på väg, att försöka bygga den själv för några veckor sedan. När Lennart började med sin lilla guide, men kom aldrig så långt, så att jag ens kom igång. Var nog lika bra det, för hon är nog för kurvig för mig, som mitt första försök till lok.
![]() |
#5153 | |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]() Citat:
Jag var f ö med på invigningståget för pågatågstrafiken. När vi kom till Simrishamn med det elva motorvagnar långa tåget – fullproppat med gratisåkande pensionärer – hade den mötande orkestern gått hem. Tåget var nämligen tre timmar försenat. Den har invigningsresan var förmodligen en av de festligaste i svensk järnvägshistoria. Återkommer kanske med den. Nisse |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5154 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Lite kul avkoppling, mellan allt målande på ånglok, diesellok, mm
![]() ![]() ![]()
![]() |
#5155 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Marcus: Z65:an ser riktigt bra ut! ![]() Slänger in ett gäng bilder från min bana. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#5156 |
Tidigare v10
|
![]()
Fruktansvärt snyggt Alex! Inte utan att man skulle vilja ta sig en tur där!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5157 |
Tidigare v10
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5158 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Härliga bilder mycket snyggt! Ekan, Alex, rapid94, Marcus Gustavsson
![]() Haha glömde bort att skriva Vilken snygg Z65 du gör Marcus Gustavsson. ![]() Bilder på T44 från hamnön så som jag kallar det i min stad. Det var väll någon tågmupp som fotade. ![]() ![]() ![]() ![]() Senast redigerad av Rasmus96 den 2011-07-25 klockan 02:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5159 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Tack Rasmus! ![]()
![]() |
![]() |
#5160 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
# 5158
Jag gissar att tågmuppen heter Rasmus. Du inte bara fotar bra, du har också börjat kunna konsten att bygga snyggt Rasmus. Stickanw
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|