![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#526 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#527 |
Medlem
|
![]()
Kan noen vennligst forklare meg, hva http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nordland/1.6902336 dette er for noe?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]()
Lite komiskt att de som är äldst beter sig sämst i Windows 7-tråden.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#531 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]()
Börjar bli duktigt trött på att man blir behandlad efter ålder samt tid som medlem. Nåt annat verkar inte spela roll...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Inte gått en buss på hela eftermiddagen... Tur att man hade en som kunde hämta en! Blir väll värre imorgon om inga bussar går...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#533 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#534 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Långt ifrån alla beter sig illa, men några är det. Tyvärr.
![]() |
#535 |
Tidigare TriQz
Reg.datum: Nov 2006
|
![]()
Jag tycker at MediaMarkts puckade reklam är puckad med en väldig puckad Robert Gustafson som gör puckade saker och bidrar till en puckad stämning hos de puckade människor som skapade den puckade reklamen.
Men, detta var bara ett puckat inlägg så jag beklagar för att jag är ett pucko. Nu ska jag gå till det puckade Pressbyrå med puckade priser och köpa en Pucko. Titta på Foppa när han leker med en puck(o).
![]() |
#536 |
Medlem
|
![]()
Temperaturen här börjar sjunka för mycket nu... Utomhus har vi -28...
Inomhus har vi +12. Värmepannan verkar inte palla trycket...
![]() |
#537 |
Medlem
|
![]()
Du också?! Det är jobbigt när man tvingas elda varje dag istället för behagliga varannan dag. Bitande kallt! Och så jobbar man ute också....
![]() |
![]() |
#538 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Lastbilen var för övrigt väldigt trög i morse, -30. Att skriva på diagrambladet var en pärs, det var nämligen -30 inne i hytten också.
![]() |
![]() |
#539 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
SAAB är påväg att vittra bort
![]() ![]() ![]() Tycker att det är konstigt att ingen har skrivit om det i denna tråden än. Alla mina tankar går till Trollhättan och alla de 3.000 anställda samt underleverantörer. ![]()
![]() |
#540 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Kan inte annat än instämma, ett billmärke som för inte så länge sedan hade ett otroligt tekniskt försprång. Helt klart tråkigt för ett bra bilmärke, för att inte nämna alla jobben som försvinner.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|