![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#46 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Detta händer tydligen med bara några stycken medlemmar (eller har jag fel?).
Det hände inte mig iallafall..
![]() |
#47 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Samma sak hände mig precis i början tills jag upptäckte att rutan Kom ihåg mig? inte var ikryssad vid inloggning. När jag kryssade i den så är det inga problem längre.
![]() Jag använder Opera 8.5
![]() |
#48 | |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]() Citat:
Jag loggar ut varje gång innan jag lämnar sidan eller stänger ner IE. mvh .... Mats
![]() |
![]() |
#49 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Jag stänger av sidan, så det blir automatiskt utloggad. När jag öppnar direkt forumsidan med hjälp av ikon på skrivbordet blir jag inloggad automatiskt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Jag har blivt utkastad flera gånger.
Samma sak varje gång. Det är när jag ska ladda upp bilder jag blivit utkastad. Man trycker att man ska posta och så står det att man inte är inloggad. Loggar in igen o då är allt arbete man gjort med bilderna borta. Fast detta tror jag inte kommer att hända igen eftersom det var före uppgraderingen av forumet. Tänkte att du bara skull veta detta.. MVH
![]() |
#51 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Jag har inga problem och använder Firefox. Går till en annan sida eller stänger ner webbläsaren utan in- eller utloggning. Vid nästa besök är jag automatiskt inloggad på en gång. Har inte behövt ändra någon inställning sedan uppdateringen, förutom deafult språk som vart engelska efter uppdateringen.
![]() |
#52 |
Hedersmedlem
|
![]()
Vad har hänt med LLJ och Trollhättansrutt. De äldre bilderna är borta, eller är uppgraderingen på gång? Och signaturbilder?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
De äldre bilderna ligger på den gamla servern och när den hänger sig (vilket den gör då och då, därför vi köpte en egen server) så syns bilderna inte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#56 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Vad jag upplever det som(även andra har det problemet vad jag kan se?) så måste bilden ligga på någon annan plats än Svenska 3d-tåg's sidor!
Har du möjlighet att ladda upp den på eget utrymme så testa med det och länka via img taggen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Jag har också problem med det, bilden ligger på min dator men jag får ett felmeddelande att det blir något fel när jag försöker ladda den. Alla kriterier för bilden är kollade, tråkigt så jag kör utan tills vidare
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Medlem
|
![]()
Vad har hänt med första sidan för E-buzz?? Får hela tiden att servern inte hittas....
MVH, Mikael Webbmaster på Banbyggarna.se Vill Ni se fler järnvägsbilder, besök gärna min sida - där Ni även kan läsa om min MJ-samling och se tågfilmer. En del av Teamet som bygger Stockholmsrutten. ![]() ![]() http://www.micke-andersson.se http://www.banbyggarna.se http://mikaelsgallery.fotopic.net/ |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|