|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2002-10-20, 16:48 | #46 | |
Guest
|
Citat:
____________________ Med vänliga hälsningar Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
|
2002-10-20, 18:14 | #47 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2001
|
Tjena!
Jag la in alla filer i dom rätta mapparna och la in dom i routen och tryckte på filen som jag fick på första mejlet.Sen gick det att starta aktiveteten men hann bara att köra några km sen fick jag spara för hushållsyslorna kom imellan. Jag återkommer med en resume om hur resten har fungerat. PS: Tack en gång för en aktivetet. Smajlet |
2002-10-20, 18:32 | #48 |
Senior Member
|
vilket program ska man ha för att öppna .apk filer??? Dubbelklickar jag på den så vill den bara att jag ska välja vilket program jag ska öppna den med.
Mvh:Trigger |
2002-10-20, 18:55 | #49 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Hej Trigger!
Testa detta: Flytta apk-filen till UTILS mappen i MSTS. Dra och släpp den över tsunpack. Det brukar funka! |
2002-10-20, 19:32 | #50 |
Senior Member
|
Failed to open package (
2002-10-20, 20:52 | #51 | |
Guest
|
Citat:
Om du vill vara helst säker på att aktiviteten ska fungera så rekommenderar jag starkt filerna i det senaste mailet. Visst, det tar någon minut att lägga in filerna manuellt, men det fungerade för Smajlet, DV12 med flera. ____________________ Med vänliga hälsningar Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
|
2002-10-20, 21:03 | #52 |
Medlem
|
Hej Niofem!
Vi har ju pratat över MSN, men det hänger sig när jag markerar aktiviteten i MSTS. Och det är det inte värt. Tyvärr. Med vänlig hälsning: Pson |
2002-10-20, 21:04 | #53 |
Senior Member
|
Det har jag gjort )
2002-10-21, 17:43 | #54 | |
Guest
|
Citat:
____________________ Med vänliga hälsningar Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
|
2002-10-21, 18:19 | #55 |
Senior Member
|
Trigger och ni andra som inte får det att fungera!Pröva med att göra om installationen!Jag är helt säker på att ni hoppat över någon fil!Så mitt råd är att göra om instalationen mycket nogrant!
/Johan |
2002-10-25, 21:41 | #56 |
Guest
|
Det börjar dra ihop sig till testrapporter, eller vad säger ni? Ni som har fått det att funka och kört aktiviteten får gärna skriva en rad här och meddela vad ni tycker. Det vore kul om ni bara kunde skriva lite (så mycket ni vill, det behöver inte vara någon avhandling direkt).
Mitt nästa projekt? Jo, jag har faktiskt i tankarna börjat skissa. Till VHJ (Banbyggarnas senaste alster) ska den vara, men det är trots allt långt kvar tills (om?) den släpps... ____________________ Med vänliga hälsningar Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
2002-10-26, 09:53 | #57 |
Senior Member
|
Jag tyckte den var verkligen bra!Den var inte för lång att köra och inga irriterande fartbegränsningar som det är i summer express!tillräckligt med tågmöten!Men en sak sknade jag!Och det var att få stanna framför en röd signal och invänta imotkommande tåg!Sånt tycker jag att är väldigt skoj!Men visst var det som sagt en bra aktivitet!
/Johan |
2002-10-28, 22:25 | #58 |
Medlem
|
Jag har börjat på en activitet som utspelar sig innan jul.
Mer info om activitetern fås i en annan tråd vid namn:Xmas express. MVH Dson i Sandviken. |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Saknade depenndencies till Winter land | Kiefer | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2004-02-22 15:29 |
Morning Xpress | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2003-01-19 15:29 |
Winter Xpress utlagd på train-sim.com | niofem | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2003-01-14 20:18 |
X 2000 Photorealistic - Anmäl intresse! | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2002-10-26 22:37 |