![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#46 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2009
|
![]()
Svårt att förklara. Jag gjorde som du skrev att extrahera mappen vet ej om jag gjorde det i skrivbordet eller i routes men eh. När jag gjorde det med tågen då funkar det men thn rutten mappen låg i routes och när jag kollade i lista i msts så var den inte där.
Senast redigerad av Fredrik1996 den 2009-12-06 klockan 11:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Medlem
|
![]()
Ok.. Har du en mapp i ROUTES som heter Trollhattan_light? Och i så fall, hur stor är den?
![]() |
#48 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
xxxxxxxxxx
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2009-12-06 klockan 13:13. Anledning: Skrev fel svar |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Medlem
|
![]()
Ja det har jag men vad menar du med hur stor är den
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Medlem
|
![]()
Den ska vara 216 megabyte stor.
![]() |
#51 |
Medlem
|
![]()
Okej men eh är det bara filerna som ska vara 216 mb eller allting
Senast redigerad av Fredrik1996 den 2009-12-06 klockan 15:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Medlem
|
![]()
Tyckte att det stod 258 mb men plockar bort andra saker förrsesten var ska fordon till thn mappen ligga ingen aning
Senast redigerad av Fredrik1996 den 2009-12-06 klockan 15:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Hedersmedlem
|
![]()
Va babblar ni om storleken!!
Det ska vara 216Mb i Thn_light-mappen. Komprimerad är på 94 Mb.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2009-12-06 klockan 16:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Hedersmedlem
|
![]()
Tågen ska vara i TRAINSET-mappen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Medlem
|
![]()
Ja, det var ju det jag sa....
![]() |
#56 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Läs: http://www.banbyggarna.se/guider/Sta...starthjalp.htm
Och läs sen readme filen som följer med det man laddat ner!
![]() |
#57 |
Medlem
|
![]()
Jag vet att tågen ska vara i trainset mappen och alla som är con-fil ska vara i consist för att jag gjorde samma sak med x40 och reginan och dem fanns där i msts när jag gjorde det.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Vill du bara köra Thn-rutten utan aktivitet går det också bra, då slipper du att installera de tåg som rutten kräver.
Ta bara bort innehållet i ACTIVITIES och SERVICES-mapparna som ligger i Trollhattan_light-mappen. Men obs! Du kommer inte att ha någon aktivitet då, vilket kanske är lite synd? Ang. tågen: Får du felmeddelande? Om ja, vilka? Kan vara att du inte har gjort consist (tågsammansättningar) till dem. Hur man gör sådanna står i starthjälpen som Pierre länkar till. Senast redigerad av Bombardier Train den 2009-12-06 klockan 19:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Hedersmedlem
|
![]()
En fråga!
Finns Trollhattan_Light i menyn enligt bild. Var snäll och svara ja eller nej på min fråga.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2009-12-06 klockan 22:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Medlem
|
![]()
Nej det är den inte
|
![]() |
![]() |