![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#46 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Hör med LokKalle om du kan få "tjuva" det du behöver från dom texturerna, han brukar inte vara avig ![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
He,he tyckte BK-målningen blev den värsta. ![]() Ekankal: Jag ska höra med LokKalle |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Ett nymålat BK-tåg, ser mycket bättre ut nu, enligt mig i alla fall.
(Har justerat färgerna.) ![]() Y1_BK3.jpg Y1_Bk4.jpg |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Medlem
|
![]()
Jag har provat att ändra riktning men det går inte, vilka tangentbord knappar ska man trycka på?
Några av mina pågående projekt till Train Simulator 2014: Y31 X40 Kinnekullebanan ---------------------------------------------------------------- Gå gärna in på mina hemsidor. http://andreashoff.se www.andreashofftag.net http://andreas13railworks.webs.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Tidigare Ruben
|
![]() Citat:
![]() Senast redigerad av Bombardier Train den 2010-10-07 klockan 16:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Medlem
|
![]()
Jag provade det blir bara samma riktning.
Synd att det inte går att vända tåget ![]()
Några av mina pågående projekt till Train Simulator 2014: Y31 X40 Kinnekullebanan ---------------------------------------------------------------- Gå gärna in på mina hemsidor. http://andreashoff.se www.andreashofftag.net http://andreas13railworks.webs.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Tidigare Ruben
|
![]()
för mig funkar det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() Märkligt Jag kör med simpla kontroller och jag använder "S" till att byta körriktning", men tåget är lite "marigt" att köra, typ svårt att hålla hastigheten. Ofta drar det i väg med en himla "permitet", så man får trottla ner med "D" snabbt som ögat. När tåget väl stabiliserat sig, så går de mjukt och fint ![]() Himla sköna ljud tycker jag EDIT CTRL + är det. Det måste väl vara i expertmode då, jag har aldrig använt CTRL +
![]() ![]() Senast redigerad av Hawk den 2010-10-07 klockan 20:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Tidigare Ruben
|
![]() Citat:
S är att välja färdriktningen (framåt/bakåt), och CTRL + = att byta förarhytt (andra änden) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Y1 IBAB är klar för avgång!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Veteran
|
![]() ![]() Storartat.
![]() |
#57 |
Hedersmedlem
|
![]()
Fina ommålningar! Kommer dom till download snart?
![]() |
#58 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Hej!
Ja, det är tänkt så. Måste fråga Giavonni först bara, och så kanske det blir någon målning till. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Har ni något önskemål, eller en favoritfärgsättning på Y1 så kan ni gärna tipsa här i tråden så kanske jag gör den också. Sen är det tänkt att dessa ska komma till nedladdning, men jag ska först skicka ett meddelande till Giovanni.
Hoppas ni uppskattar målningarna! ![]() Så var även Y1 Östgötatrafik klar. Som ni ser är det en utgången målning. Har tänkt att göra Jönköpings lokaltrafik också. Senast redigerad av Bombardier Train den 2010-10-31 klockan 20:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Veteran
|
![]()
Hej
Som vanligt helt superflott ![]() Tänk om det på något finurligt sätt att få framrutorna att bli två !! Kanske det skulle gå att göra dom målade, utan någonn alpha eller hål i karossen Ni som bygger i 3D, har ni någon bra lösning? I MSTS vet jag att man kan lägga till typ last mm, detta vet Jonatan mer om ![]() Men oavsett rutorna, så blir dom väldigt snygga "y1-or" ![]()
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|