![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#586 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Vad jag ser på bilderna så funkar ju rutten, men du saknar ju uppenbarligen en del assets, så jag misstänker att det är just dessa paket som du saknar.
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#587 | |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#588 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2005
|
![]()
Hej Totte, har du byggt nått mer på banan sen förra uppdateringen, nyfiken på hur det går?
![]() |
#589 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
![]() Jag håller på med Bergensbanen lite då och då. Försöker få färdig Stanghelle. Efter det börjar jag med Thn. Det har varit mycket händelser i sommar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#590 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Nu har jag återtagit Trollhattan och la mer spår från Håkantorp-Järpås. |
![]() |
![]() |
![]() |
#591 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2015
|
![]()
Mitt spel crashar om jag går in i tåg editorn på Trollhättan. Inte på någon annan rutt. Testat om installation men det funka inte. Tips?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#592 |
Hedersmedlem
|
![]()
Får du felmeddelande? I så fall vad står det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#593 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2005
|
![]()
Det var roligt att höra Totte, ser med förtjusning fram emot att få se lite nytt här ifrån.
![]() |
#594 |
Medlem
|
![]()
Hej, spelet fryser och efter ett tag stängs det bara ner. Detta hände i samband med en ominstallation. Har innan kunna använda rutten. Kanske skulle filma och lägga upp på youtube så du kan se
|
![]() |
![]() |
![]() |
#595 |
Medlem
|
![]()
har nu fixat en bild. mer info i bilden http://screenshot.sh/m8TZQtckbV3uf <--- klicka på länken så kommer bilden fram
|
![]() |
![]() |
![]() |
#596 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Var bygger jag nånstans? Ni som har kört Thn_2 med MSTS känner till området. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#597 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Den borde fungera. Har du kollat med RW Tools? Den kan hjälpa dig att hitta saknade Assets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#598 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
....... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#599 |
Hedersmedlem
|
![]()
Aha, du känner till Mellerud! Så du körde MSTS Thn_2 då. Grattis!
Vändskivan väntar jag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#600 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]() Citat:
![]() det va länge sedan jag körde OR/MSTS, men drog mig till minnes att du visat bilder från Öxnered och då norrut när hittar vi en station som liknar detta... Fantastiskt vad man kan hitta på nätet nuförtiden... ![]() Jo, jag noterar... känner trycket, hihi... Ligger överst i kön, förutom lutningstavlorna då... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|