|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2017-05-04, 07:42 | #1 |
Medlem
|
Har du gjort enligt denna guide? : http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=35264
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
|
2017-05-04, 13:31 | #2 |
Medlem
Reg.datum: May 2011
|
SJ Rclok
Hej,
Tack för svaret men förstår inte riktigt guiden. Måste jag köpa någon/några DLC till TS 2017 för att få Rc-loket att funka korrekt? Är det rätt tolkat? I så fall vilka DLC krävs? /Erik Calmfors |
2017-05-04, 18:40 | #3 |
Medlem
|
Ja, om du scrollbar ner i det länkade tråden så har jag tipsat om ett antal Rutter där du får de speciella paketen på köpet med. Väldigt väl investerat då man får en bana+tåg o tillgång till en massa mods.
Mvh SummerADDE Alla mina projekt till Train Simulator Classic är nedlagda. Jag kommer härmed fokusera på att skapa rutter och innehåll till Train Sim World i fortsättningen. Alla mina downloads på Google Drive kommer att tas bort permament den 31:a agusuti 2024. |
2017-05-04, 20:21 | #4 |
Medlem
Reg.datum: May 2011
|
SJ Rclok
Hej
Läste att Ohio Steel Line ger allt så köpte precis det DLC Så ska se om det funkar nu. /Erik |
2017-07-21, 20:59 | #5 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2015
|
installation av rc lok i steam.
jag har laddat ner 2 filer den stora filen har jag lagt in i steam. men lilla filen som jag hämtat från modell-shopen går bara att öppna helpfilerna. varför.
|
2019-03-21, 12:15 | #6 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
RC Loco
Hi Guys
I have bought the RC loco long time ago. My laptop died so i had to start all over again. I downloaded the RC loco again but now i can not find the Cab and all the different skins there was made for the RC loco i found the page where the cab and the different skins where located but the links do not work any more. Could some one please tell me where i can get the Cab and all the different skins Kind Regards Tonny. herlev Senast redigerad av herlev den 2019-03-21 klockan 12:18. |
2024-09-05, 17:43 | #7 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2021
|
Hej önskar att få tag på RC Loket
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|