![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#76 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Nästan 5 km är färdig från Oslo City. Här kommer bilderna! 5oo m från Oslo 1 km 1,5 km 2 km 3 km 3,5 km 4 km 4,5 km 4,8 km Efter tunneln håller jag på ställa ut objekten och ändrar markhöjden. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Medlem
|
![]()
Ruskigt snyggt det skall bli roligt att köra Linx till Oslo!
![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Medlem
|
![]()
Vad kul att du gör mjuka växlar mot för många andra rutter så är det så det känns att man spårar ur fast man åker i den hastighet man får åka i. En liten fråga. Ska du byta ut texturen på spåret för jag såg nån bild att nästan hela spåret vad nerkladdat av olja.
Med vänliga hälsnignar DJTimboy ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Medlem
|
![]()
Snygg rutt.
Bra att nån använder BTAB:s lok, nur när jag själv inte varit aktiv :-) Jonas M. Bobjörk La det swinge la det rock'n'roll, la det svinge tills jag mister fjärrkontroll! http://www.bobjork.se/download/msts/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Tack alla som tycker om min rutt. Javisst skall spåren vara lite oljiga. Det ser mer äkta ut tycker jag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#81 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej igen!
Jag har jobbat i knappt en km efter tunneln. Här kommer bilder! Jag kör loket baklänges från tunneln. Annan vy på samma ställe 5,5km ser vi lite ö som heter... 5,8km ser ni öns namn. Jag placerade liten spår och plattform som namnskylt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Kanonsnyggt! [
![]() Du har verkligen lyckats att få finfin känsla med landskapshöjder, banvallen ner mot vägen, villasamhället mm... ![]() ![]() LLJ forum: http://forum.wendel.nu/viewforum.php?f=14 |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Bra idé att sätta ett spår på ön för få ett namn där! Kanonsnygg rutt!
![]() ![]() /Viktor ![]() http://w1.500.telia.com/~u50016604/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej något nytt på denna otroligt vackra rutt?
ha en bra dag Vd VSJ [img] attachments/7075881.gif[/img] Jonsson |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej igen!
Tack alla som tycker om rutten! Jag visar nattbild och huset ULT-Wohnhous01_kmj_blue som jag målat om till natt. Den står som stationhus som heter Ljan. Tåget Orientexpressen på Sverigebesök stannade där. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej! MERA BILDER!
Nu har loket rullat 6km från Oslo på väg till första station Nordstrand station. 6,2km 6,3km 6,4km 6,4km Nordstrand hotel 6,5km 6,6km loket närmar sig till Nordstrand station 6,6km Stationen 6,7km 6,8km Börjar bli tomt, skall bygga mer där. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Senior Member
|
![]()
Fin fina bilder Totte!
![]() Rutten ser värkligen lovande ut må ja säga. M.V.H Nicke! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Mycket snyggt!
![]() ![]() Det är väldigt bra gjort med landskapen och så men du kunde ju "plantera" skog uppe på kullen till vänster om järnvägen![ ![]() Olaf Lindström, Olis |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Hedersmedlem
|
![]()
Har provar förr att plantera skog uppe bland bergen. Men det blir ful och det blir ljusglimt mellan skogsrötterna och marken. Så jag låter bli att plantera och det blir snyggare tycker jag.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Senior Member
Reg.datum: Apr 2003
|
![]()
När kommer rutten att släppas?[?][?][?][?][?]
|
![]() |