![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#106 | |
Medlem
|
![]() Citat:
http://www.classicdriver.com/upload/...2551/img01.jpg
![]() |
![]() |
#107 |
Medlem
|
![]()
S70in såld och två nya bilar på "gården"
![]() 1st Volvo 960 2.5l med rak sexa och komfort utav bara f'n, 2 tidigare ägare. 1st Volvo 740 Turbo Intercooler med stora motorn, original sportchassi och bara 13.000 mil!
![]() |
#108 |
Medlem
|
![]()
Kör en Volvo V50 1.8 -07, skriven på pappa men det är jag som kör den, sålänge hans bil håller, vilket vi får hoppas den gör.
Han kör för övrigt en Volvo 855 2.5 -95 som nyss passerade 27,000 mil. När jag skaffar _egen_ bil sen, då blir det förmodligen en Volvo S40, runt -98 eller så. Vadå? Volvofamilj? Nejdå, inte alls... ![]()
![]() |
#109 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Seaten längre bak i tråden är inte kvar (den har flyttat till Sundsvall av alla ställen
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Jasså det var dina bilar båda två, herr Hemül!
![]()
![]() |
#111 |
Medlem
|
![]()
Jepp, nr 4 och 5 i ordningen... 740in vill jag dock bli av med då den bara tar plats.
![]()
![]() |
#112 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Hur har du råd
![]()
![]() |
#113 |
Medlem
|
![]()
Köpte mig en liten gammal Golf från 1987, dvs utan kat! Bruksbil helt klart, inget mer! Eller jo: FÖRGASARMOTOR!
![]() Trippmätaren har krashat och stannat på 32300 mil, undra hur mycket den gått på riktigt! Blir nog en Honda Crx eller en nyare Civic Type-R. Den allra nyaste Golf GTI är ju inte ful heller!
Senast redigerad av Schulz den 2009-09-29 klockan 02:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Exilskånsk lokförare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Efter att ha sålt min 15:e bil är jag för närvarande hänvisad till cykeln.....men det ska åtgärdas!
![]() |
#115 |
Tidigare Ugglan_1
|
![]()
Mumma, skulle inte säga nej till 740'n, så fint skick.. men jag har visserligen min 164'a som ska renoveras:P.
![]() |
#116 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
Jag har 164E:ans motor 1973 årsmodel. Intresserad? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Medlem
|
![]()
Skulle gärna sälja den till dig också, men du har nog med jobb på 164an vad jag sett av bilderna, men fint blir det nog!
![]() |
#118 | |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#119 |
Tidigare Traindriver94
|
![]() ![]() Iaf en uppgradering från cykeln ![]()
![]() |
#120 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Det var imponerande att lyckas regga den där som bil, hur gjorde du?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|