![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#121 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#122 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Lite Förändringar i fordonsflottan är att Mamma har köpt en Ford och Pappa har gjort sig av med Saaben och köpt en Volvo ...
![]() ![]() ![]() Vennlig hilsen Roberth Johanson
If you dont use it chrom it ![]() Senast redigerad av roberth den 2010-03-26 klockan 00:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Tidigare Ugglan_1
|
![]() Jag känner att jag borde uppdatera lite
![]() ![]() ![]() Och min pärla som ska renoveras, Volvo 164E, 160 hk rak sexa 3.0L: ![]()
![]() |
#125 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Kul att se en gammal fin 164.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Tidigare Ugglan_1
|
![]()
Den är inte så fint egentligen
![]()
![]() |
#127 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Den är väldig fin! Jag hade en sådan i ljusblåmetalic och lackade om till vinröd. Jag har diabild på den men tyvärr är min OH-scanning trasig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Medlem
|
![]()
Nu tittar asfalten fram så då åkte sommarpjucken på!
![]() Ska försöka få ner bilen lite fram så den inte ser lika baktung ut, men det är ett lite senare projekt... Har förövrigt haft den här bilen sen mitten av September och det är således den bil jag lyckats behålla längst utan att tröttna på! ![]()
![]() |
#129 |
Medlem
|
![]() ![]() Golfen är min! ![]()
![]() |
![]() |
#130 |
Read-only
Reg.datum: Nov 2010
|
![]() ![]() min mammas största dröm va en fiat 500, den äldre versionen. daig är det lite pissigt att köra runt med den största plåtburksbilen någonsin så det fick bli en ny variant. tjejig my tyckas men har mer härkrafter än andra mindre bilar... och spinner som en katt, dessutom är den bränslesnål och det gillar vi och miljön. har tyvärr ingen egen bild så det blev en internetsak |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]()
Här är en av familjens två bilar som jag övningskör med, en BMW 2008 när den hämtades ut. Den andra än en Skoda Octavia som jag inte har på bild.
![]()
![]() |
![]() |
#132 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Sadlade om från 900'an till en 9-3'a årsmodell 99. Några bilder tagna under hösten, hade jag orkat släpa mig ut i kylan kunde ni få en bild på när den är nylackad(och således tvättad), något fräschare m.a.o.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|