![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Junior Member
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Finns det någon som är intresserad att bygga upp ett mobilt omformaraggregat (Q24/Q25, Q38/Q39, Q48/Q49), och eventuellt även ställverksvagn (Q31/Q41) och transformatorvagn (Q26) till MSTS.
Jag har tämligen mycket bilder, och även en hel del ritningar på nämnda fordon. Jag vet inte vilken detaljrikedom som behövs. Men det skulle vara spännande att komma i kontakt med någon med flera "fordonsbygge" bakom sig och som seriöst kan ro dessa udda fordon i hamn. De skulle kunna bli ett spännande inslag i en körning att rulla fram med en specialtransport på några 100 ton i 10 km/h. Man kan ju sedan lämpligen dra med en T43 och ha några O-vagnar som skyddsvagnar. Peter Löf |
![]() |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Rullande materiel till Trainz vs MSTS | niknil_9000 | 3D-design - Trainz | 9 | 2004-12-04 13:00 |
jag söker nya tåg till msts Rc4 X2000 intercity | seahawk | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 1 | 2003-01-15 15:31 |
Finns det någon "Tofla" till MSTS?? | prymikom | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 6 | 2003-01-11 10:59 |
Någon som ritar smalspårsmodeller till MSTS? | GT | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 46 | 2002-08-13 10:04 |
Big Boy till MSTS! | Zzarr | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 15 | 2002-07-19 20:40 |