|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2009-05-03, 17:09 | #1 |
Tidigare Traindriver94
|
Ealing Brodway - Langley -> Railsim
Utbyggnad av lokalbanan som går mellan Appleford - Slough
Jag har nu börjat bygga ut från Ealing Brodway till Langley. Tanken är att denna linje ska vara lite mer trafikerad eftersom det bor mer folk ute längs med denna linje. Därför kommer tågen i rusningstid gå multade (2 x 2vagnars tågsätt) och då kommer det vara längre perronger. Det är inte bestämt än hur många stationer det kommer vara ut till Langley, men jag ska ta till mig era tips om att banan var lite för kurvig (den ska ha mindre kurvor) men STH kommer fortfarande vara ca 50mph. När denna utbyggnad är klar släpps rutten på nytt, och då kommer det behövas fler downloads, men mer om detta i readme som medföljer sedan Det jag har börjat med nu är att förlänga perrongerna på spår 1 så att ett multat tåg ska kunna stå där. Spår 2-3 är för Appleford-linjen och spår 1 är för Langley-linjen. Här är några bilder. Före ombyggnad Efter ombyggnad Efter ombyggnad
2009-05-05, 16:00 | #2 |
Tidigare Traindriver94
|
Nu har jag kommit ut till Maidenhead som är stationen efter EB. Det tar ca 2-3 minuter mellan EB och Maidenhead och på vägen passerar man Maidenlake som är en sjö där man kan bada m.m. Från stationen går det en grusväg ner till skön =) Mer översiktsbilder kommer.
2009-05-05, 23:40 | #3 |
Medlem
|
Hei dette ser meget bra ut så langt.
2009-05-06, 19:17 | #4 |
Tidigare Traindriver94
|
Vad bra
Här kommer bilder från nästa station, Southall. Den ligger inte långt ifrån Maidenhead, det tar kanske 1-2min
2009-05-13, 15:52 | #5 |
Tidigare Traindriver94
|
Nu är spårläggningen klar Langley-linjen blir inte lika lång som Slough men den har fler resande Bilder kommer.
2009-10-23, 20:29 | #6 |
Tidigare Traindriver94
|
Överraskning!
Rutten är klar och laddas upp ikväll
2009-10-23, 21:17 | #7 |
Tidigare Traindriver94
|
Nån som vill ha den föresten? Annars gör jag mig inte besväret..
2009-10-23, 23:54 | #8 |
Medlem
|
Jo det hade inte varit fel.. : )
|
2009-10-24, 10:28 | #9 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
När den ändå är klar kan du väl lägga upp den? Jag vill också ha den, och det finns säkert fler som vill ha den.
|
2009-10-24, 12:53 | #10 |
Tidigare mrdaddydj
|
Varför inte skicka rutten till BB? Då blir du den första med en rutt i den kategorin där
2009-10-24, 12:55 | #11 |
Tidigare Traindriver94
|
Jag pratade med dom, dom verkade inte vara särskilt intresserade.. Det var ju ett tag sen..
2009-10-24, 13:09 | #12 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
Jag fick samma typ av svar när jag frågade om min T-bana till MSTS kunde läggas upp där. Men BB är ju egentligen till för svenska/svenskliknande banor och en fiktiv brittisk linje hör kanske egentligen inte hemma där?
2009-10-24, 13:47 | #13 |
Medlem
|
Men din T-bana är väl inte direkt fiktiv?
2009-10-24, 14:31 | #14 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
Nej, men jag fick inget direkt "positivt" svar...
2009-10-24, 15:10 | #15 |
Medlem
|
Bönan: Det svar du fick var : Visst kan vi försöka lösa det... Kan inte lova att det blir gjort direkt..
skicka över den via mail på micke321(tabort)@banbyggarna.se Och vi kan dessvärre bara ta emot filer via Epost. Att du sen inte ville skicka det via epost är väl inte vårat problem???
MVH, Mikael Webbmaster på Banbyggarna.se Vill Ni se fler järnvägsbilder, besök gärna min sida - där Ni även kan läsa om min MJ-samling och se tågfilmer. En del av Teamet som bygger Stockholmsrutten. http://www.micke-andersson.se http://www.banbyggarna.se http://mikaelsgallery.fotopic.net/ |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|