|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2009-07-21, 19:26 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
Mitt första projekt! Pendeltåg! :D
Hej, alla registrerade på Forumet! Idag tänker jag göra nåt speciellt för Trainz, jag ska bygga pendeltåg! Västerhaninge - Nynäshamn, alla nio stationer på nynäsbanan och kommer att byggas efter kartor, precis som Compudoc och SVoyager. Det kommer att ta några veckor att bygga linjen eftersom all scenario ska likna det som är i verkligheten. (Tja, jag ska göra mitt bästa i.a.f. ) DISCLAIMER: Objekten som används på banan ägs inte av mig, utan dess respektiva ägare. Ska försöka ta några bilder och lägga upp för mitt projekt, Just nu håller jag på med Västerhaninge, snart klar.
Tja, tjileling! ses sen! |
|
2009-07-21, 20:08 | #2 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
Kul, men lite fel forumdel. Men ett kul projekt!
2009-07-21, 20:10 | #3 |
Medlem
|
|
2009-07-21, 20:31 | #4 |
Veteran
|
Landskapsdesign - Trainz, för du bygger ju i Trainz och inte Railsimulator.
2009-07-21, 20:45 | #5 |
Medlem
|
|
2009-07-21, 21:53 | #6 |
Veteran
|
Det är bara admin som kan flytta tråden. Om det inte görs rekomenderar jag att du gör en ny tråd i rätt forumsdel.
|
|