![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Förklara detta för mig???? Hur kan detta ens hända???
Skapare till Projekt Göteborg till Trainz Senast redigerad av trainz2007 den 2009-10-25 klockan 22:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
90/92 Motorljudet är en "texture" typ i spelet. Därför reagerar ts09 på att detta inte är ett korrekt motorljud utan en annan typ. Det är felet på framvagnen. Motorljudet vet jag inget om, för att jag har inget fel på den!
![]() Ska kanske fixa till ett motorljud med de ljudfilerna, men kanske. ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Tänkte la det!
har bytt motorljudet på m31an till 32ans så nu fungerar den. ALLA vagnarna fungerar i 2009 och jag har hållit på sen ca 11 på morgonen med att fixa de för mig och GBGtram och har äntligen lyckats! det fanns massor av kuids som man VAR TVUNGEN att ladda ner fast att det inte egentligen behövdes... men det krävde de visst men nu funkar allt.
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|