![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Vad är detta för en error, jag kan ju inte ens bygga en stund i spelet! den kommer upp ca 30 sekunder efter jag startar en bana eller kör en...
hjälp??
Skapare till Projekt Göteborg till Trainz Senast redigerad av trainz2007 den 2009-11-07 klockan 20:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Kan det ha något o göra med nån Kuid mm??
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Det verkar vara samma problem som GBGtram hade
![]() Det är samma problem med mig. När jag är på dom ställen i min bana som jag har byggt mycket på. Sen när jag har gjort nått fel och vill backa så blir det sån problem ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Det är så på HELA banan =/ vart jag än är... ifall är hela mitt göteborgsprojekt förstörd =((((((((
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Det jag har hört är att det kan vara med storleken.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jag tror att felet är ett Windowsproblem. Du kör troligen spelet i OpenGL och då kan det uppstå sådana här problem om filen ig4icd32.dll är skadad. Prova med att ladda ner denna fil från, http://rapid4me.com/?q=ig4icd32.dll Kopiera den till Windows\system32\ Hoppas att det funkar Hälsningar Owe |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
=), ok ska prova, tack så mycket för hjälpen!, återkommer ifall det hjälper/det andra.
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]()
Det är verkade inte fungera men jaja...
Nu har jag problem med TR2009!! den vägrar starta när jag klickar på ikonerna asså vart som helst även orginalet, skrivbordet mm. inget händer om jag väljer kör som adminstratör! Det har varit så i ca 2 dagar nu hjälp mig?? Kan man fixa det på något sätt??
![]() |
#9 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Jag hade samma problem, att TS2009 vägrade starta. Det löste sig genom att via CMP "Settings/Internet" radera min Auranprofil och lösenord. Då försöker inte TS2009 logga in hos Auran, och vipps så startade TS2009 på några sekunder.
![]() M.v.h Rojje Senast redigerad av Rojje den 2009-11-10 klockan 19:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
Du behöver inte vara orolig att du har mistat ditt Gbg-projekt. Kopiera och spara bara "local"-mappen innan du gör en ev. ominst., där finns allt du har byggt och installerat, sen är det bara att kopiera tillbaka den efter ominstallationen. EDIT: Prova Rojjes alt. först, kanske du slipper ominst.
Ekan Senast redigerad av ekankal den 2009-11-10 klockan 19:41. Anledning: Rojje hade ett enklare tips att prova först |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
ok då får jag väl prova det... fattar bara varför launchern inte vill starta, men auran profilen är ju "raderad", kan inte ens ta upp CM2
![]() |
#12 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Aha, du kan inte ens starta launchern? Då kan det bli knepigare, tyvärr. Har du provat CM2's genväg direkt, "Auran/TS2009/Bin/ContentManager.exe"
![]() |
#13 | |
Medlem
Reg.datum: Jan 2009
|
![]() Citat:
Jag har alltid sparat min bana via en cmp fil genom cmp, men det kanske inte behövs då!? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
|
![]()
Yep, har prövat det som jag kan... fungerar inte, den laddar en stund sen slutar den att ladda (asså timglaset brevid musen) sen så hamnar "Launcher" i processer i aktivitetshanteraren och tar halva CPU:n som vanligt men inget kommer upp.
![]() |
#15 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
På en bana däremot, kan man ju få div. felmeddelanden helt plötsligt, om man har använt felaktiga objekt eller liknande, då kan det vara bra att ha sparat senast fungerande ver. av banan på en cdp-fil som man kan använda till att återställa den med. För tyvärr så kan sådana, eller likvärdiga fel också sparas i localmappen om man har otur.
Ekan Senast redigerad av ekankal den 2009-11-10 klockan 22:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|