![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2003
|
![]()
Jag har nu varit nere i källaren och lyckats hitta mina MSTS skivor!
Jag tänkte nåväl jag kan väll prova om det fungerar eller ej på Windows 7 64bit ultimate ![]() ![]() det fungerade!!!!!! jag bara laddade in programmet, gjorde en uppdatering med servicepacket inge fix eller trix i något kopatiblitetsläge. Det funkade! Enda grejen är att de saker man vill installera med en exe fil (Tex vissa av mina gammla alster) så måste det programmet köras i administratörsläge. Gör så här. 1. högerklicka på exefilen 2. välj egenskaper 3. klicka på fliken kompalibitet 4. klicka i rutan kör det här programmet som en administratör 5. klicka på OK 6. kör exe filen 7. kan vara bra att kolla att uppackningen sker i rätt bibliotek 8. Om frågan om programmet är rätt installerat svara ja sedan är det bara att tuta och köra ![]() ![]() Mr Sysop jag la upp detta även här då jag tyckte att det var en viktig info ? hoppas du ej misstycker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Tack för utomordentliga informationen! Men, hur går det med Home Premium versionen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2003
|
![]()
VET EJ
men prova vet jag |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Okej, jag hittade mitt inlägg: http://www.e-buzz.se/forum/showpost....9&postcount=23 Om det står bara Windows 7, betyder väl kanske Windows 7 Home? Hoppas jag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
/Kenneth
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |