![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Det är en uppdatering i faggorna, med lite intressant innehåll:
* New Powerful Scenario Editing View: Clearer layout, improved feedback and boosted functionality * New Localisation Tools allowing customisable language editing * Increased performance on derailment * New On-Screen Icons to indicate Wheelsliping and AWS warnings * Ability to change gears when driving Diesel Mechanical rail vehicles * Fix to crash when using TAB to pass signals * New functionality and improvements to prevent AI trains reversing in unusual circumstances * New ability to mark locomotives as 'Dead/Broken' * New ability to defined axles as powered/unpowered * New waypoint instructions in Scneario Editor to aid pathing * New ability to cycle through multiple passenger views * Fix to headlight issues when switching cabs * Fix to display of Scenario and Transfer Point markers * Offset Tool now allows creation of parallel track * Improvement to Gradient Editing over the placement of Decal assets * New functional 'Marshalling' instructions in Scenario Editor New ability to take screenshots using Ctrl+S * New checking functionality to detect less than minimum required computer hardware * Many foliage overhanging track fixes * SPRR and DRGW chaircars now have appropriate brakes and a fix to passengers alighting correctly * Repaired terrain around Gateshead where the track was floating * Updated night scenarios to make use of night time weather * Reviewed RailSimulatorUS asset list, removing some dummy objects and properly categorising others. * Fix to scenarios "Pea Souper", "Return Ticket", "Big Trouble in Tyne Yard", "Sleep Tight", and "Short, Sharp, Shunt" |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Mumma, och detta är verkligen uppdateringar av själva motorn och inte bara justeringar av rutter och objekt.
Därför som det varit lite tyst ett tag från RSDL, ska bli väldigt spännande kolla in nyheterna. /Anders |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Jaa, mycket bra saker.
![]()
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Får håpe de gjør noe med lyset og signal scriptene. Men ellers så er RW veldig bra, slik den er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Betyder det att vi får svenska språket med i spelet?
Strålkastare, lyser det från loket ut på fältet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Jag har ju även sett det att dom kommer släppa ett Tyskt ånglok under våren nu som ska vara freeware för det kommer att följa med i en uppdatering, det är freeware för att alla ska få ha det i standard spelet, loket följde med i en tyska releasen av RW.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Inget är som väntans tider...
![]() http://www.railsimulator.com/en/node/6663 Bra att det blir ordentligt testat innan man släpper det. Jag hade inga förhoppningar ändå innan slutet av februari, tyckte RSDerek sa nåt om 2-3 veckors testning några dagar in i februari, vilket bör i så fall bli i slutet feb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Bättre att det tar tid och är välgjort än att det går fort och är skit, man ska testa produkten noggrant innan release, bra att dom lärt sig det, till skillnad från så många andra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2008
|
![]()
Verkar som uppdateringen kommer ikväll...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
![]() |
#11 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Starta precis mitt RW och nu är det uppdaterat. Nu är det version 104.2b...
![]() |
#13 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Jepp, mitt är också uppdaterat. Gillar Timetable-view
![]()
![]() |
#14 |
Medlem
|
![]()
Mitt har också blivit uppdaterat. Att menyerna i editorn har blivit uppdaterade gillas!
![]()
![]() |
#15 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
OBS:
Markera inte två ändar av en motorvagn som broken! Då kraschar spelet av någon anledning.
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|