|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2010-11-30, 14:08 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
min rutt under arbete betatest
det är första gången jag lägger upp något på denna sida
hoppas det ser bra ut, är inte klar med all omgivnig m.m rälsen är lagd funderar och planerar, har mycket jobb kvar som sagt det är en test. //kustpilen// |
|
2010-11-30, 14:11 | #2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
bilder finns under landskapsdesign.
//kustpilen// |
2010-12-03, 15:44 | #3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2009
|
Hej!
En liten fundering... provade att ladda ner din beta-version och installerade CDP:n som vanligt genom att dubbelklicka på den och låta Content-Managern installera den. Men hittar sedan inte på den under "Routs" i spelet. Vad kan det bero på? Jag kör Trainz 2010. Tycker inte att jag lyckats installera andra banor heller. En annan sak som jag tycker är lite underlig är att när jag först installerade spelet efter att ha köpt och laddat ner det från Auran, så fanns det fler banor med från början. Sedan dess jag köpte spelet så har det ju kommit flera servicepack´s som jag installerat i ordningsföljd (direkt efter installationen av spelet). Och därefter så finns det typ bara 7 banor, om inte färre, att spela. Vill minnas att det bland annat fanns en bana där man körde tunnelbanetåg men som inte längre finns. Vad beror det på? Men som sagt... om man laddar ner någons bana härifrån eller någon annan stans, vad behöver man göra för att den ska bli synlig i "Routs"-listan? Tack på förhand! |
2010-12-03, 16:18 | #4 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
tågluffe, det låter som "favorit-fel". Klicka på stjärnan när du har valt "Rutes".
-
2010-12-04, 13:58 | #5 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2009
|
Haha jösses!
Där fanns det ju ett par banor till ja. Tack så mycket för tipset svenolov! /Tågluffe |
2010-12-11, 12:48 | #6 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
kan du ta några bilder på banan?gp3119
|
2010-12-11, 12:54 | #7 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Se inlägg nr. 2. i tråden.
2010-12-11, 16:47 | #8 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2006
|
Har ett I-landsproblem angående din bana. Jag har råkar samla på mig för många nedladde banor och det gör det svårt att hitta den nya banan som nyligen blivit installerad. Så min fråga till dig är: Vad heter din bana i spelet när man ska starta den?
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|