![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej! Denna sorts tråd finns i alla de andra tåg-forumen, så varför inte här i BVE forumet? Här kan ni lägga ut bilder på alla rutter och tåg ni kör!
Hur ser det ut då jag beta testar? Kanske lite såhär; ![]() C11 bygger upp fart i kurvan ut mot raksträckan. ![]() Tåget har gjort ett snabbt stopp och rusar ut från stationen på väg mot stan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]() ![]() Runt hörnet i ett hav av tjutande räls. ![]() Glömt slutljusen där! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Hei fine bilder. Ser meget bra ut. Fint at det kommer noe til Open Bve.
![]() ![]() ![]()
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Fina bilder!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Hej, här kommer lite mer bilder från mig! Här kör jag ett pendeltåg från CAF som ungdomarna (jag...) har klottrat ner...
![]() ![]() En stads underbara förfall? ![]() Nattens sista passagerare kliver på ett nerklottrat och sunkigt tåg. ![]() Men natten är vacker, och även om tåget borde vara på tvätt just nu, så känner man att detta är en stad i liv. Lägg upp bilder ni med! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
En film jag gjorde.. Tveka inte på att prenumerera!
http://www.youtube.com/watch?v=Zmaq2...el_video_title |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]()
Fin video!
![]() ------------------------------------ Jag kan bjuda på en bild från Helsinki: Ett tåg på Helsinki Station Ursäkta att bilden blev lite vit i kanterna!
![]() |
#9 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Helsingfors?!? Är inte Helsingfors Centralstation ca 7-8 gånger större, elektrifierad och lite stadsaktig...?
![]()
Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora Senast redigerad av bönan den 2011-07-17 klockan 12:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2009
|
![]()
CAF...Vilken rutt är det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]() ![]() Har just tagit över ett pendeltåg för en annan förare och kör ut i dimman. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
|
![]()
Ett nerklottrat R38 tåg på linje Y! Felskyltat är det också!
Jag har blivit lite bättre på grafittit! EDIT; Här syns det verkligen att OpenBVE konkurrerar med de aldra största simulatorerna när det gäller grafikmässigt. När det gäller realism vann BVE för länge sen. ![]() ![]() ![]() I verkligheten har alla R38'or blivit ersatta av R160.. Senast redigerad av GBSF den 2011-08-02 klockan 15:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|