|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2002-05-25, 20:07 | #1 |
Medlem
|
Kan inte köra Horace...
Tjena,
Jag kan inte köra Horace på Windows 98. Försr så var det någon fil som saknades och då laddade jag ner Microsoft Visual Basic Runtime. Men när jag nu skall köra det så klagar den på: Run-time error: Component 'COMDLG32.OCX' or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid. Jag vet inte vad jag ska göra? Med vänliga hälsningar: X2000 - Sveriges stora stolthet, ända in på 2000-talet. |
|
2002-05-26, 13:27 | #2 |
Member
Reg.datum: Apr 2002
|
Ladda ned och installera den fulla versionen men behåll den Horace.exe som följde med XTracks 3.0 eller hämta den korrigerade exe-filen som jag laddat upp till train-sim.com.
När du kollar versionen på Horace (antingen genom egenskaperna för filen eller status raden när det körs) skall du se version 1.1. Jag kommer inom kort att se till att korrekta versioner med full installerare finns tillgängliga på både train-sim.com och UKTrainSim. /Okrasa |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Inget Rajtan Tajtan här inte! | Riitta | Off-topic | 3 | 2003-05-15 20:41 |
Titta inte in här, inte mycket att se ändå ;) | tufftuff | 3D-design - Trainz | 5 | 2003-05-13 23:44 |
Går inte komma in på http://msts.e-buzz.net/ | pglrtrain | Off-topic | 1 | 2003-05-12 17:41 |
Något litet bara... | tufftuff | 3D-design - Trainz | 56 | 2003-03-07 19:49 |
Vad är sämst med Trainz? | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 28 | 2002-10-01 07:52 |