|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2011-11-19, 16:22 | #1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
Volvo PV56 vinröd privatbil
Den sista i serien av Volvo PV56 av Jay Holland och undertecknad,
Glöm inte coronorna! En psd-textur kommer att skickas till Bengan och Ekan så får vi se om det kommer fler varianter?
2011-11-19, 21:12 | #2 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
De ska genast placeras ut på..
märklinbanan.. håller på att detaljera ett skolområde på banan.. det finns elever där med motorintresse.. o det händer att sådana åker taxi... det är snart slut på superlativer.. får väl tacka med "Fy sjutton vad bra" .. får väl tacka både orginaltillverkaren och Lan...!!
2011-11-21, 14:41 | #3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Samma sak här, som med polisbilarna.
Lennarts variant inbakad i cdp-filen med nytt namn i slutet 2 left. 1 = Utan blinkers. 2 = Vänster blinkers. 3 = Höger blinkers.
2011-12-17, 08:21 | #4 |
Veteran
|
Ny bättre?
2011-12-18, 20:03 | #5 |
Veteran
|
Hatobjekt???
Dessa PV börjar bli mina hatobjekt men Bengan har tagit dom till hjärtat och upptäkt att dom är hopplösa att måla i ljusa färger eftersom karossen är väldigt svår att få "smooth". Jag har beslutat lägga ned detta tillsvidare! Däremot stack pappa Augusts fot ut genom sidodörren men den var lätt amputerad så här är den sista PVn på ett tag:
2011-12-26, 19:35 | #6 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Nu ännu bättre och fler texturer
Nu har Lennart lekt plåtslagare, med PV56:an. Så nu har den blivit några snäpp bättre, än den föregående. Dom som har laddat ner och installerat, mina föregående varianter och har dom utsatta på sina byggen. Gör klokast i, att byta ut den gamla varianten och sätta dit Lennarts nya här nedan. För jag kommer själv att radera mina varianter och i framtiden då, så kommer dessa kuidnr. ligga fria hos mig och vid en framtida kloning, så är det risk att ni finner något annat objekt under detta kuidnr.
O.B.S. Glöm inte att köra ? på Volvon och missa Lennarts olika val på henne. Ligger 9, 10 texturer i texturegruppen. Några fler, än vad jag hade tänkt mig. Ser väl inte 100% bra ut, men det såg 10 gånger värre ut, innan Lennart lekte plåtslagare och fick till flyglar och bagagelucka något sånär.
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|