|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2012-03-09, 12:15 | #1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
Gävle Central
Det sista Ketchupmonstret från mig! Jag har lagt mycket möda på texturer och nightmesher. Själva kåken har väl en del skavanker men om ni vrålar förbi i X3000-fart så märks det inte så mycket, särskilt inte på natten
2012-03-09, 15:12 | #2 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Om du skulle ändra dig eller vilja prova på senap istället för ketchup, så sprang jag på denna.
Sök på. Railway station Kristianstad, Sweden eller gestaltR Ser bra ut texturmässigt som 3D-modell och verkar skapligt byggd. Men jag har ingen aning annars, hur texturerna ser ut eller hur pass mycket hon drar iväg. EDIT: Tog bort bilden, då den inte har med Gävle att göra.
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2012-03-09 klockan 16:55. |
2012-03-09, 16:15 | #3 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
Tack Bengan,
men du är för sent ute! Se denna tråd: http://www.e-buzz.se/forum/showpost....41&postcount=1 Så är det med Ketchup, först kommer inget alls, sen kommer alltihop
2012-03-09, 16:54 | #4 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Citat:
Tänkte inte på, att du redan hade fixat hem den. För dom där, laddade jag hem direkt + nya Lysekils-varianten när dom dök upp. Tur då, att jag inte själv plockade hem henne, så att det blev en dubbel till.
gävle, stationshus |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|