![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]()
tjena jag undrar var man finner dessa har sett dem på en hemsida ska finnas till trainz , är glad om någon kan hjälpa till att finna dessa eller tillverka dessa,
mvh kustpilen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2012
|
![]()
Om det går bra med en amerikansk vagn så vet jag att det finns en BNSF vagn inbyggd i TS-2009.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Det går att lasta i princip alla typer av "flak"- och container-vagnar med lastbilstrailers.
Men om du menar vagnar där trailern står nersänkt i vagnen (dom brukar heta Sdgm, Sdgmss, etc), så finns det inga RIKTIGA sådana ännu vad jag vet till Trainz. Har bara sett en halvtaskig röd variant någonstans, men den liknade mest en plastbit (legotåg) ![]() ![]() ![]() Kom på nu föresten, att det finns en variant på DLS https://www.auran.com/TRS2004/DLS_vi...?AssetID=60453, fast den liknar inget som rullar här i Sverige, men det kanske inte spelar någon roll för dej ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]()
tack för era svar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Why not share a download link to the rest of us, they must surely be to download somewhere, or.....??????????
It might be more who are interested in those wagons.
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|