![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
Visa resultat för omröstning: Kommer du skaffa GTA V (Grand Theft Auto 5) till PC? | |||
Ja, självklart har förbokat redan! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 6.25% |
Ja, någon gång efter släpp! |
7 | 43.75% |
Kanske / Vet inte |
4 | 25.00% |
Nej |
4 | 25.00% |
Vad är det för spel? |
0 | 0% |
Antal röster: 16. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]()
... ska ni skaffa det? Vad tycker ni om GTA i överlag? Är det meningslöst? För Våldsamt?
Jag är nyfiken! ![]()
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
YES, äntligen!
![]()
![]() |
#3 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Personligen tycker jag att GTA är rätt tråkiga och meningslösa spel.
Det enda som är roligt med dom är hur man kan modda dom. Ser fram emot GTA V så att man kan modda det med LCPDFR och köra multiplayer i en såpass stor och öppen värld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Jag tycker att de flesta GTA faktiskt är ganska tråkiga rent storymässigt men sjukt roliga spel att spela. GTA V har jag redan på xbox 360 och har spelat igenom det och enligt mig är det det bästa hittills. Även storyn är hyffsad. Givet köp även till PC så man kan modda det och njuta av bättre grafik! 360 har sett sina bättre dar och med de nya konsollerna kommer vi se spel som ser bättre ut! Särskilt när utveckarna slutar göra spel för de hamla konsollerna också och enbart fokuserar på de nya.
![]() |
#5 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Jag har spelat igenom storyn på Ps3, och hade sjukt kul, gillar variationen på uppdrag jämfört med tidigare spel där det i 9 fall av 10 handlar om att man bara ska söka upp någon att döda.
Kommer nog att skaffa det till PC efter släpp.
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Ska vara ärlig och säga att jag inte trodde att så många skulle svara på "enkäten"/"undersökningen" (eller vad man ska kalla det)!
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|